  • 21. Data: 2011-05-11 12:52:38
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > w jaki sposób zajmiesz motocyklem więcej niż jeden pas? *) nie takim z
    > koszem

    Widziałeś motocykl który wraz z kierowcą ma szerokość 10 cm?

  • 22. Data: 2011-05-11 13:07:46
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 12:52, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin masti

    > Widziałeś motocykl który wraz z kierowcą ma szerokość 10 cm?
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    >  to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    Co ma do tego szerokosc 10 cm?

    BTW podczas wyprzedzania?

  • 23. Data: 2011-05-11 14:07:55
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

> [...]

    I jeszcze napisac tak, zeby sie to dalo zrozumiec?

    > Trzy pasy w jednym kierunku, passat jedzie lewy na zakladke, z laguna.

    Passat jedzie lewym, a laguna gdzie? Srodkowym, przed Passatem? I ktorym
    pasem Ty jedziesz?

    > Miejsca jest tyle, ze spokojnie mozna wyprzedzic oba auta.

    Tzn. ile? Tyle, ze sie miescisz, czy tyle, zeby byl bezpieczny zapas?

    > Wlaczam migacz i zaczynam wyprzedzac lagune, wtedy passat zaczyna
    > przyspieszac i trabic.
    > A widze go w swoim lusterku wiec jest sporo za mna.

    Czyli wczesniej wyprzedziles passata srodkowym?

    > Wracam na swoj pas, a vw dojezdza na moja wysokosc i dobija do prawej
    > strony pasa zrownujac sie z laguna, blokujac mnie.

    A co z prawym pasem?

    > Kierowca renault robi mi miejsce, zaczynam wyprzedzac, caly czas
    > wlaczony migacz. Passat nie pozwala na ten manewr zjezdzajac na pas po
    > ktorym jade i jedzie laguna.

    To gdzie to miejsce, bo nie rozumiem? Jak Passat zjechal na srodkowy (?), to
    lewy miales wolny?

    I jeszcze pytanie - przy jakich predkosciach to sie odbywalo?

    > Na skrzyzowaniu na czerwonym swietle dojezdzam do kierujacego i
    > slysze, ze mam problem z pasami (?!) bo jade _obok_ innego samochodu.
    > Dalej zabawa trwa w najlepsze, passat blokuje mozliwosc wyprzedzeznia,
    > na kolejnym skrzyzowaniu staje tak blisko, ze ruszajac potraca
    > motocykl i ociera sie o noge mojej pasazerki, zdzierajac ochraniacz
    > goleni.
    > Sprawa bedzie miala swoj final w sadzie bo kierujacy passatem nie
    > zdecydowala sie na zjechanie na pobocze i zaczekanie na policje.

    Rozumiem, ze natychmiast powiadomiles policje. I slusznie, bo takie
    zachowanie na drodze powinno byc karane.

    > To byl ekstremalny przypadek ale takich losi spotykam codziennie, jada
    > na zakladke z innymi samochodami, wyjezdzaja z podporzadkowanych
    > zmuszajac do hamowania albo zmiany pasa.

    Jakbym sie przejmowal wszystkimi, ktorzy utrudniaja mi jazde, to chyba 10
    lat temu zszedlbym na zawal...

    --
    Axel

  • 24. Data: 2011-05-11 14:24:37
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 14:07, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:
    > Passat jedzie lewym, a laguna gdzie? Srodkowym, przed Passatem? I ktorym
    > pasem Ty jedziesz?
    Laguna srodkowym, ja za nia czyli srodkowym.

    > Tzn. ile? Tyle, ze sie miescisz, czy tyle, zeby byl bezpieczny zapas?
    Jedno i drugie, odstep pomiedzy oboma autami wynosil przynajmniej 4-5
    m.

    > Czyli wczesniej wyprzedziles passata srodkowym?
    Zgadza sie.
    Z tym , ze to nie bylo wyprzedzanie poniewaz kazdy jechal swoim pasem
    a w takiej kolejnosci ruszylismy spod wczesniejszych swiatel.

    > A co z prawym pasem?
    Zajety przez kilka tirow.

    > To gdzie to miejsce, bo nie rozumiem? Jak Passat zjechal na srodkowy (?), to
    > lewy miales wolny?
    Na srodkowym pasie. Sa szerokie na tyle, ze auto jadace przy prawej
    krawedzi zostawia sporo miejsca na wyprzedzanie.
    Passat w tym momencie jedzie juz obok mnie i trabi.

    > I jeszcze pytanie - przy jakich predkosciach to sie odbywalo?
    60 km/h? mniej wiecej

    > Rozumiem, ze natychmiast powiadomiles policje. I slusznie, bo takie
    > zachowanie na drodze powinno byc karane.
    Oczywiscie, ze tak, telefonicznie z podaniem kierunku i nr rej. ale
    spuscili mnie na szczaw, mam sie do nich pofatygowac, mimo, ze jechale
    za gosciem i prosilem o przyslanie radiowozu. Wiec oficjalne
    zgloszenia bedzie jutro na komendzie.

    > Jakbym sie przejmowal wszystkimi, ktorzy utrudniaja mi jazde, to chyba 10
    > lat temu zszedlbym na zawal...
    Ja tez sie generalnie nie przejmuje ale takie przypadki podnosza
    cisnienie jednak.

    Bartek Kacprzak

  • 25. Data: 2011-05-11 15:17:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 12:22, TM pisze:
    (...)
    > Widze, ze sa tutaj zwolennicy zajezdzania drogi podczas wyprzedzania
    > (uniemozliwiania tego manewru), tudziez przyspieszania, gdy ktos wyprzedza.

    Wniosek o tyle ciekawy, że nieuzasadniony.

    > Sedno sprawy tkwi w tym, ze sa rózni motocyklisci i rózni kierowcy
    > samochodów.

    Cieszę się, że to zauważyłeś.

    > Ja jakos podczas jazdy samochodem obserwuje wiecej chamstwa po
    > stronie "miszczów" czterech kól.

    Nic dziwnego - gdyby było inaczej, to by nie pasowało do lansowanej
    opinii.

    > Zreszta widac to dobitnie czytajac popisy
    > niektórych polemistów na tej grupie.

    O tak - na podstawie takich wypowiedzi można wyciągać wnioski
    określające zachowania populacji.

    > To, ze motocyklisci maja wieksze
    > mozliwosci wyprzedzania nie powinno od razu wywolywac piany na ustach
    > kierowców samochodów.

    A wywołuje? Jeśli już to wśród niewielu osób.

  • 26. Data: 2011-05-11 15:41:53
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Laguna srodkowym, ja za nia czyli srodkowym.
    > Jedno i drugie, odstep pomiedzy oboma autami wynosil przynajmniej 4-5
    > m.

    No, to trudno to nazwac bezpiecznym odstepem do wyprzedzania. Nie dziwie
    sie, ze trabil (co nie znaczy, ze popieram), bo czasem na mnie trabia, jak
    wyprzedzam przy luce 10m (samochodem).
    Swoja droga, to ja bym sie nie przejal trabieniem, tylko dodal gazu i
    pojechal.

    > Na srodkowym pasie. Sa szerokie na tyle, ze auto jadace przy prawej
    > krawedzi zostawia sporo miejsca na wyprzedzanie.
    > Passat w tym momencie jedzie juz obok mnie i trabi.
    > 60 km/h? mniej wiecej

    No, to smiganie miedzy autami przy 60 km/h nie nalezy do
    najbezpieczniejszych manewrow. Gdybym byl na miejscu tego goscia w Lagunie i
    widzial, co sie dzieje - przytulilbym sie do Passata i puscil Cie prawa
    strona...

    Napisz, jak sie skonczylo.

    --
    Axel

  • 27. Data: 2011-05-11 15:46:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Co ma do tego szerokosc 10 cm?
    >
    > BTW podczas wyprzedzania?

    Piłeś?

  • 28. Data: 2011-05-11 16:03:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    olej.
    wpadl nabuzowany na pms i chce sie wyzalic i wykrzyczec - a ze nie potrafil
    sie dogadac z osoba z ktora mial zatarg to polecial gdzie mu intuicja
    podpowiedziala.
    byl w samochodzie no to napewno na pms bedzie dobre miejsce!
    a moze mial rybke naklejona na klapie bagaznika? to pl.soc.religia
    a moze mial naklejke z zaglowka? pl.rec.zeglarstwo sa gotowe na przyjecie
    ciegow za naklejke!
    itd....

    slonko swieci:) nie ma co sie stresowac i denerwowac przez kogos, komu za
    dzien czy dwa przejdzie i zacznie zyc jak reszta normalnych ludzi.
    ta dyskusja to tylo dobry punkt zapoalny do flejma.

  • 29. Data: 2011-05-11 16:19:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 10:52:38 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    bez kozery powiem 0cm
    nadal czekam na odpowiedź

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2011-05-11 16:38:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > bez kozery powiem 0cm
    > nadal czekam na odpowiedź

    Mam Ci odpowiedzieć jak obiektem o szerokości blisko 1 metr zająć po
    kawałku z dwóch pasów? To nie przedszkole.