    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Date: Wed, 11 May 2011 15:41:53 +0200

    "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> wrote in message
    news:90375f17-c40d-4676-8629-ff03a8b1c61a@s9g2000yqm
    .googlegroups.com...
    > Laguna srodkowym, ja za nia czyli srodkowym.
    > Jedno i drugie, odstep pomiedzy oboma autami wynosil przynajmniej 4-5
    > m.

    No, to trudno to nazwac bezpiecznym odstepem do wyprzedzania. Nie dziwie
    sie, ze trabil (co nie znaczy, ze popieram), bo czasem na mnie trabia, jak
    wyprzedzam przy luce 10m (samochodem).
    Swoja droga, to ja bym sie nie przejal trabieniem, tylko dodal gazu i
    pojechal.

    > Na srodkowym pasie. Sa szerokie na tyle, ze auto jadace przy prawej
    > krawedzi zostawia sporo miejsca na wyprzedzanie.
    > Passat w tym momencie jedzie juz obok mnie i trabi.
    > 60 km/h? mniej wiecej

    No, to smiganie miedzy autami przy 60 km/h nie nalezy do
    najbezpieczniejszych manewrow. Gdybym byl na miejscu tego goscia w Lagunie i
    widzial, co sie dzieje - przytulilbym sie do Passata i puscil Cie prawa
    strona...

    Napisz, jak sie skonczylo.

    --
    Axel