  • 31. Data: 2011-05-11 16:54:05
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 14:38:07 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Mam Ci odpowiedzieć jak obiektem o szerokości blisko 1 metr zająć po
    > kawałku z dwóch pasów? To nie przedszkole.

    tak. Z poparciem odpowiednich przepisów a nie Twojego widzimisię.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2011-05-11 16:55:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > tak. Z poparciem odpowiednich przepisów a nie Twojego widzimisię.

    LOL. Wybacz, ale w tak idiotyczną dyskusję mnie nie wciągniesz. Otwórz
    instrukcję od swojego motocykla i sprawdź jaką ma szerokość.

  • 33. Data: 2011-05-11 16:56:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 14:55:28 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > LOL. Wybacz, ale w tak idiotyczną dyskusję mnie nie wciągniesz. Otwórz
    > instrukcję od swojego motocykla i sprawdź jaką ma szerokość.

    nie potrzebuję do tego instrukcji. 95cm.
    Nadal czekam na to byś wsparł się odpowiednim przepisem.

  • 34. Data: 2011-05-11 17:27:47
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Laguna srodkowym, ja za nia czyli srodkowym.

    Aha, czyli jedzie laguna srodkowym, za nia na tym srodkowym Ty, a lewym
    pasem wyprzedza was passat? I lagune i pasata dzieli 4 m?

    I wlaczasz kierunek, i chcesz wjechac tuz przed passata, zeby
    wyprzedzic Lagune? Wiesz ze to bardzo blisko? w niektórych osobówkach
    kierowcy maska zaslania Twoje tylne kolo przy takiej odleglosci. Przy
    predkosci 60 km/h to sprawia wrecz wrazenie "sklejenia". Zycie Ci
    niemile?

    Hm, komu trzeba ustapic pierwszenstwa jak sie zmienia pas ruchu?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 35. Data: 2011-05-11 17:30:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > nie potrzebuję do tego instrukcji. 95cm. Nadal czekam na to byś wsparł
    > się odpowiednim przepisem.

    Co mam wesprzeć przepisem? Kolejny pijany? ;)

  • 36. Data: 2011-05-11 17:42:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    z.googlegroups.com...
> [...]
    j23g2000yqc.googlegroups.com...

    > Zdecydowanie nie.
    > W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy, majacy oczy dookola glowy,
    > majacy znajomosc przepisow w malym palcu i kulture jazdy w... nie?

    Cos mi sie zdaje, ze Ty tu nie na polowanie przybyles.

  • 37. Data: 2011-05-11 17:46:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości
    j.googlegroups.com...

    >BTW jazda na motocyklu wymaga jednak troszke wiekszych umiejetnosci
    >niz jazda samochodem.

    No to juz wszystko wiemy, kolega wpadl tu by sie pochwalic.

  • 38. Data: 2011-05-11 17:50:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja jakos podczas jazdy samochodem obserwuje wiecej chamstwa po stronie
    > "miszczów" czterech kól.

    Uwzgledniles w statystyce, ze czterokolowcow jest wiecej niz dwu?

  • 39. Data: 2011-05-11 17:50:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 15:30:46 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Co mam wesprzeć przepisem? Kolejny pijany? ;)

    nie każdy jest Tobie podobny.
    Przeczytaj swoje posty i poproś kogoś by ci wyjaśnił do czego odnosi się
    pytanie.

  • 40. Data: 2011-05-11 18:23:53
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uwzgledniles w statystyce, ze czterokolowcow jest wiecej niz dwu?

    No cóż, radzę przeczytać Sein und Zeit Heideggera i więcej dystansu do
    siebie, grup dyskusyjnych i świata. Amen :-)