    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Date: Wed, 11 May 2011 14:07:55 +0200

    "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> wrote in message
    news:ca6d123c-649a-4a9e-a595-4e6375f36568@m10g2000yq
    d.googlegroups.com...

    >> ale możesz podkręcić jasność?

    I jeszcze napisac tak, zeby sie to dalo zrozumiec?

    > Trzy pasy w jednym kierunku, passat jedzie lewy na zakladke, z laguna.

    Passat jedzie lewym, a laguna gdzie? Srodkowym, przed Passatem? I ktorym
    pasem Ty jedziesz?

    > Miejsca jest tyle, ze spokojnie mozna wyprzedzic oba auta.

    Tzn. ile? Tyle, ze sie miescisz, czy tyle, zeby byl bezpieczny zapas?

    > Wlaczam migacz i zaczynam wyprzedzac lagune, wtedy passat zaczyna
    > przyspieszac i trabic.
    > A widze go w swoim lusterku wiec jest sporo za mna.

    Czyli wczesniej wyprzedziles passata srodkowym?

    > Wracam na swoj pas, a vw dojezdza na moja wysokosc i dobija do prawej
    > strony pasa zrownujac sie z laguna, blokujac mnie.

    A co z prawym pasem?

    > Kierowca renault robi mi miejsce, zaczynam wyprzedzac, caly czas
    > wlaczony migacz. Passat nie pozwala na ten manewr zjezdzajac na pas po
    > ktorym jade i jedzie laguna.

    To gdzie to miejsce, bo nie rozumiem? Jak Passat zjechal na srodkowy (?), to
    lewy miales wolny?

    I jeszcze pytanie - przy jakich predkosciach to sie odbywalo?

    > Na skrzyzowaniu na czerwonym swietle dojezdzam do kierujacego i
    > slysze, ze mam problem z pasami (?!) bo jade _obok_ innego samochodu.
    > Dalej zabawa trwa w najlepsze, passat blokuje mozliwosc wyprzedzeznia,
    > na kolejnym skrzyzowaniu staje tak blisko, ze ruszajac potraca
    > motocykl i ociera sie o noge mojej pasazerki, zdzierajac ochraniacz
    > goleni.
    > Sprawa bedzie miala swoj final w sadzie bo kierujacy passatem nie
    > zdecydowala sie na zjechanie na pobocze i zaczekanie na policje.

    Rozumiem, ze natychmiast powiadomiles policje. I slusznie, bo takie
    zachowanie na drodze powinno byc karane.

    > To byl ekstremalny przypadek ale takich losi spotykam codziennie, jada
    > na zakladke z innymi samochodami, wyjezdzaja z podporzadkowanych
    > zmuszajac do hamowania albo zmiany pasa.

    Jakbym sie przejmowal wszystkimi, ktorzy utrudniaja mi jazde, to chyba 10
    lat temu zszedlbym na zawal...

    --
    Axel