  • 11. Data: 2012-12-09 20:13:13
    Temat: Re: I ja padłem na elektrodzie...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl>

    > Ja wróżę temu serwisowi, ...

    Wszystkie serwisy takie są. Kwestia własności.

  • 12. Data: 2012-12-10 03:10:54
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko się nie zdziw jak się okaże iż kod genetyczny na podstawie którego
    > jesteś zbudowany nie jest Twój, tylko jakiejś tam firmy z ameryki co to go
    > opatentowała.

    A już był przypadek, że ktoś takie zastrzeżenie zrobił, wobec własnego kodu.

  • 13. Data: 2012-12-10 03:20:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl>

    > Wszystkie serwisy takie są. Kwestia własności.

    Czyli, że gospodarz może napluć gościowi w twarz (to tak tytułem
    przerysowania), bo to jest jego, jest u siebie...? I kopnąć go w jaja, bo
    wolnoć Tomku w swoim domku? Wiadomo, że gospodarz u siebie rządzi i co do
    tego się nie sprzeczam. Ale jak mi zacznie startować w stylu "włosy nie w tę
    stronę uczesałeś", "ogarnij się" (bo kołnierzyk mi ciut krzywo leży), itp,
    itd., to znaczy, że sam odbiega od tematu (i oczywiście nie znaczy to, że
    mogę wyglądać i zachowywać się jak ostatni luj), powiem mu "chuj ci w dupę",
    wyjdę (1) i już mnie nie zobaczy, choćby prosił. Kindersztuba obowiązuje
    OBIE strony.
    Jeśli ktoś mnie szanuje, ja go szanuję całym sercem. Jeśli ma mnie za nic,
    to nawet nie nasram na jego fotografię.

    (1) "...pierdłem, rzygłem i wyszłem, bo chamstwa nie zniesę" (C) nie
    pamiętam kto...

  • 14. Data: 2012-12-10 09:59:17
    Temat: EOT Re: I ja padłem na elektrodzie...
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-12-10 03:20, Anerys pisze:
    > Czyli, że gospodarz może napluć gościowi w twarz (to tak tytułem
    > przerysowania), bo to jest jego, jest u siebie...? I kopnąć go w jaja,
    > bo wolnoć Tomku w swoim domku?

    Otóż to. Na tym zakończmy wątek.

    Michał

  • 15. Data: 2012-12-11 19:28:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > obowiązuje OBIE strony.
    > Jeśli ktoś mnie szanuje, ja go szanuję całym sercem. Jeśli ma mnie za nic,

    Jasne, popieram wolne fora, ale to też takie nie jest

  • 16. Data: 2012-12-11 23:52:21
    Temat: Re: EOT Re: I ja padłem na elektrodzie...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Otóż to. Na tym zakończmy wątek.

    OK, zgoda. Kończę i czekam na ofiarę :)

  • 17. Data: 2012-12-12 00:01:20
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    (...)

    > Jasne, popieram wolne fora, ale to też takie nie jest

    Cóż... w takim razie, pozostaje mi się wycofać...
    ...i dopisać 127.0.0.1 elektroda.pl w hosts...
    (najchętniej bym zamontował sobie mikroserwerek w tle, który będzie robił
    tylko jedno zadanie - po wejściu będzie zamykał okno, po wejściu na
    localhost:80)

  • 18. Data: 2012-12-12 00:58:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

> [...]
    > (najchętniej bym zamontował sobie mikroserwerek w tle, który będzie
    > robił tylko jedno zadanie - po wejściu będzie zamykał okno, po wejściu

    Tak a propos -- portale często stosują taką sztuczkę, że wejście do
    linku robione jest za pośrednictwem serwera, który najpierw coś zlicza,
    szpieguje, a dopiero potem wyświetla właściwą treść (pewnie z reklamami,
    ale tego -- z oczywistych przyczyn -- nigdy nie zaobserwowałem). Zatem
    jeśli po prostu podłoży się "locahhost" pod taki serwer, to link pójdzie
    w buraczki. Rada jest taka, by jako "ErrorDocument 404" [mikro]serwerka
    podstawić plik mniej więcej taki:

    <?php
    header ('Location: '.substr($_SERVER['REQUEST_URI'],strpos($_SERVER['RE
    QUEST_URI'],'http://',7)));
    ?>

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2012-12-12 21:03:08
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Tak a propos -- portale często stosują taką sztuczkę, że wejście do
    > linku robione jest za pośrednictwem serwera, który najpierw coś zlicza,

    Cała rzesza. Trochę mam chłamu dopisanego do listy w Operze, dzięki temu
    mało która strona mnie atakuje reklamami i innych syfem...

> [...]
    >
    > <?php
    > header ('Location:
    > '.substr($_SERVER['REQUEST_URI'],strpos($_SERVER['RE

    W takich "zliczających" to bym wolał raczej obciąć te zliczające syfy
    (sabela, gemius (którego wyciąłem w Operze dla wyszukiwarki Allegro),
    megapanel, inne takie), a do ostatecznego otwarcia użyć właściwego linku.
    Pół biedy, gdy link ten jest żywcem zapisany w syf-linku, gorzej, jeśli
    znaki są przekodowane, wtedy ręczne podstawienie jest trudniejsze. Już nawet
    zgodzę się, by link z syfem poszedl w pizdu, ja już sobie ręcznie wyłuskam -
    i często się to udaje, a szpion-serwis nie zobaczy mojego kliku, lub zobaczy
    fałszywy wynik.
    Idealnie było by móc zdefiniować, od czego się zamknie bez słowa, co odrzuci
    w buraki, a co np. podstawi do ręcznej edycji, a co automatycznie obetnie...
    Aby syf-serwisy nie śledziły.

  • 20. Data: 2012-12-12 21:35:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

> [...]
    > Pół biedy, gdy link ten jest żywcem zapisany w syf-linku, gorzej, jeśli
    > znaki są przekodowane, wtedy ręczne podstawienie jest trudniejsze.

    Ręczne faktycznie jest trudniejsze. Dlatego lepiej użyć skryptu. Może dość
    skromnie wygląda, jednak radzi sobie z dwukropkami i ukośnikami zamienionymi
    na procenty z numerkami.

    > Już nawet zgodzę się, by link z syfem poszedl w pizdu, ja już sobie
    > ręcznie wyłuskam - i często się to udaje, a szpion-serwis nie zobaczy
    > mojego kliku, lub zobaczy fałszywy wynik.

    Jak się dało wyłuskiwać, to czasem wyłuskiwałem (częściej jednak w ogóle
    rezygnowałem z zaglądania tam). Od czasu zainstalowania skryptu w lokalnym
    serwerze http (kilka lat temu) po prostu klikam i działa. Mimo że szpion
    w DNS ma wpisany 127.0.0.1.

    > Idealnie było by móc zdefiniować, od czego się zamknie bez słowa,
    > co odrzuci w buraki, a co np. podstawi do ręcznej edycji, a co
    > automatycznie obetnie... Aby syf-serwisy nie śledziły.

    Plugin Ghostery dobrze blokuje szpiegów. Czy potrafi również wyłuskiwać,
    tego nie jestem całkiem pewien, ale być może też.

    Jarek

    --
    Razwiedczik -- eto nasz. Szpion -- eto ich.