  • 1. Data: 2012-12-04 17:54:55
    Temat: miernik
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na jaki miernik z oscyloskopem (przenośny) warto by zwrócić uwagę?
    czy istnieje coś takiego jak zasilacz przenośny bateryjny?

    przeglądałem trochę i widze, że coraz to mniej ofert...

  • 2. Data: 2012-12-05 10:11:24
    Temat: Re: miernik
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k9l9sq$jql$1@node1.news.atman.pl...
    > na jaki miernik z oscyloskopem (przenośny) warto by zwrócić uwagę?
    > czy istnieje coś takiego jak zasilacz przenośny bateryjny?
    >
    > przeglądałem trochę i widze, że coraz to mniej ofert...

    Zależy co potrzebujesz (pasmo, waga, cena?)
    Byłem ostanio w sklepie AVT i oglądałem 2 małe oscyloskopy:
    jeden 40Ms/s za jakieś 1000 zł i drugi 240Ms/s dwa razy droższy.
    Były też większe i pytałem o nie na grupie, ale jakoś niewiele się o nich
    dowiedziałem.
    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 3. Data: 2012-12-06 17:07:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    był kiedyś taki mierniczek na allegro, z oscyloskopem, trochę kiepawe pasmo,
    ale jakoś teraz nie mogę go namierzyć...

  • 4. Data: 2012-12-06 18:27:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 6 Gru, 17:07, "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > by kiedy taki mierniczek na allegro, z oscyloskopem, troch kiepawe pasmo,
    > ale jako teraz nie mog go namierzy ...

    zestaw z http://www.ndn.com.pl/ ?
    chyba zestawow juz nie ma...

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=Rigol+DS
    1052E+multimetr&category=0&closed=1&shippingTime=0&o
    ffer_type=0&order=t&price_from=&price_to=&view=gtext
    &change_view=1

    WS