  • 51. Data: 2023-05-12 12:12:34
    Temat: Re: EFHW antena
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.05.2023 o 17:59, Jacek pisze:

    > A jak ktoś napisze "buża" przez ż zamiast rz to też ci nie przeszkadza?

    A niby w czym by miało przeszkadzać?

    > Jak jesteś taki ciekawski, uzupełnij swój repertuar błędów. Będziesz miał
    > wiele fascynacji jak ci ludzie zaczną ubliżać.

    "Snobowanie się na inne kodowania, inne standardy."

  • 52. Data: 2023-05-12 12:14:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > On wali tą spację od lat. Robi to złośliwie,

    Odstęp przed pytajnikiem jest wizualnie lepszy.

    > bo wskazałem mu nawet
    > konkretnego lekarza.

    No to do niego idź, on Ci wszystko wyjaśni.

    Ludzie mają swoje problemy.

  • 53. Data: 2023-05-12 12:18:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.05.2023 o 06:28, J.F pisze:

    > Przeszkadza mi. Ale to nie jest "jedna mała spacja", tylko gruby błąd.

    E tam, to tylko zapis. W wymowie jakoś nie ma różnicy.

    > P.S. Ale jestem za likwidacją literki ż. i ó. Po co nam one?
    > rzułw.

    To raczej kwestia różnego pochodzenia słów. Zaniknie z upowszechnieniem
    innego języka.

    > A moze byłem ... jest unicode, one juz mało przeszkadzają.

    Jak to?

  • 54. Data: 2023-05-12 12:21:23
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.05.2023 o 08:09, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > Po prostu po co? Dzieci ze dwa tracą na nauke jaka tu literka ma byc.
    > Moglyby sie czegos pożytecznego nauczyc w tym czasie.

    Innego języka?

  • 55. Data: 2023-05-12 12:22:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Średniowieczne podejście do edukacji. W kolegium jezuickim może chodziło
    > o wtłoczenie reguł dla samej znajomości *tych* reguł, ale teraz tak nie
    > jest (przynajmniej nie powinno być). Nauka teorii języka przede wszystkim
    > ma pokazać dziecku samo istnienie systemów rządzących się regułami. To
    > najlepszy sposób, w zasadzie jedyny, bo dzieci już znają język, więc nauka
    > o nim nie jest abstrakcją. Te literki nie są przecież takie, bo ktoś tak
    > napisał w słowniku, tylko z czegoś to wynika. Jeśli ktoś ma trudności
    > ze zrozumieniem tego wynikania, będzie mu też trudno zostać np. dobrym
> [...]

    No ale jakoś tak niektórzy mają problem a inżynierami są. Więc jednak pudło.

  • 56. Data: 2023-05-12 14:16:21
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 12.05.2023 o 12:22, io pisze:

    > No ale jakoś tak niektórzy mają problem a inżynierami są. Więc jednak
    > pudło.

    Pisz dokładniej: Mają papiery na inżyniera, a to duża różnica.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 57. Data: 2023-05-12 21:38:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.05.2023 o 12:14, io pisze:

    > Ludzie mają swoje problemy.
    A Tobie co najbardziej przeszkadza w czytanym tekście?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 58. Data: 2023-05-13 13:44:38
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.05.2023 o 14:16, Wiesiaczek pisze:

    > Pisz dokładniej: Mają papiery na inżyniera, a to duża różnica.

    Bezsensowne pieprzenie.

  • 59. Data: 2023-05-13 15:30:00
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 13.05.2023 o 13:44, io pisze:

    > Bezsensowne pieprzenie.

    A cóż oni takiego skonstruowali, czego by nie potrafił technik?
    Może jakiś przykład?