    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: EEE PC i zewnętrzny monitor
    Date: Thu, 02 Jun 2011 13:31:44 +0200

    W dniu 2011-06-02 11:57, monter pisze:
    > Na początek spróbuj zainstalować aktualny driver i oprogramowanie dla
    > karty graficznej, abyś mógł albo skrótem na klawiaturze albo za pomocą
    > ustawień grafiki wybrać sobie aktywne wyjście dla obrazu.

    Coś sobie właśnie przypomniałem. Ten PC ma mały ekran. Standardowe
    oprogramowanie pozwalało pracować z wirtualną rozdzielczością ekranu.
    Tzn. pulpit miał dużą rozdzielczość a fizyczny wyświetlacz pokazywał
    tylko jego część. Prawdopodobnie w przypadku TV włącza się właśnie ten
    tryb. Nie mogę sobie jednak przypomnieć jak nazywa się ta funkcja gdzie
    ją można wyłączyć.