  • Data: 2011-06-02 09:14:58
    Temat: EEE PC i zewnętrzny monitor
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Mam EEE PC z zainstalowanym systemem WinXP. Podłączyłem go przez VGA do
    telewizora. Po włączeniu zasilania przez chwilę pojawia się obraz na
    dwóch ekranach. Później tylko na TV w prawidłowej rozdzielczości (chyba
    1280x720). Jednak po kilku sekundach przełącza się na 800x600. W
    właściwościach ekranu zmieniam więc rozdzielczość na docelową 1280x720.
    Wszytko jest OK. Jednak po wyłączeniu wszytko wszytko wraca do stanu
    opisanego wyżej.
    Co zrobić aby ta rozdzielczość 1280x720 została zapamiętana ?

    Paweł