    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: E75 przez Czechy, bez winietek?
    Date: Wed, 7 Jul 2010 07:45:05 +0000 (UTC)

    Grejon wrote:

    > A czy były przypadki że pepiczna drogówka licząc na niewiedzę Polaków
    > próbowała im wlepić mandat jeszcze na obwodnicy Cieszyna? :)

    Nie wiem, ale to zachowanie pepicznej drogówki które widziałem tydzień
    temu, może sugerować że są zdolni do niejednego draństwa.

    Zjechałem na stację, zatankowałem, patrzę - a tu siedzą sobie w czarnej
    nieoznakowanej borze vr6 panowie w mundurach.

    Myslę, hoho, tajniacy.

    Wyjechałem. 20 km dalej ta bora mnie dogoniła. Chwilę jechała za mną, w
    przyzwoitej odległości, zabrałem się za wyprzedzanie 3 tirów i jakichś
    2 osobówek - w sumie kawałek drogi zajmowali.

    Bora wskoczyła za mnie na lewy pas, zbliżyła się "na żyletkę" do mojego
    zderzaka, i zaczyna mrygać i trąbić. WTF, myślę... zatrzymują mnie? Ale
    nie, nic niebieskiego nie miga, nie wyje, tylko mrygają długimi i
    trąbią.

    Ale ja dostojnie jadę z dopuszczalną, wyprzedziłem te tiry i osobówki,
    zjechałem na prawy, a oni z wyraźnie zawiedzionymi minami przejechali
    obok i pognali dalej...

    Swołocz, wyraźnie usiłowali mnie sprowokować żebym im odskoczył - a że
    po ichniemu nie gadam, cieżko byłoby się wykłócać.

    --
    Pozdro
    Massai