  • 11. Data: 2012-03-02 15:49:53
    Temat: Re: E67/autostrada 11 do Pragi
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > http://g.co/maps/xcyfq
    >
    > Nie wiem, jak w Czechach ale w Polsce Gógle ma spore opóźnienie i np.
    > wrocławska AOW nadal dla nich nie istnieje. Być może również koło
    > Hradca już dawno zbudowano brakujący odcinek i nie trzeba się pakować
    > naokoło?
    >
    > ViaMichelin pokazuje, że da się przejechać ale pokazuje całe mnóstwo
    > ograniczeń prędkości sugerujących budowę.
    >
    > Czy ktoś jechał ostatnio i ma jakies wieści? Bo teraz biję się z
    > myslami - ryzykować wpakowanie się w korek jadąc zgodnie ze znakami
    > czy jazdę bocznymi z nawigacją z Gógle Maps?

    <http://www.silnice.info/ob2.php?file=cz-stavba-2012
    -(sfdi)-v23-en.png>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2012-03-02 20:15:09
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello,

    > Gógle mnie zaskoczyło, proponując zjechanie tuż za granicą z E67 na
    > lokalne drogi przez Hradec-Kralowe, żeby wbić się potem na autostradę:

    Autostrada zaczyna się jakieś kilkanaście km na pd od Hradca. Dalej
    budują, ale 2 m-ce temu było to jeszcze w polu - dosłownie :-D !

    Ja jechałem przez Kudowę, da się przeżyć, częściowo zrobili obwodnice
    paru wsi.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 13. Data: 2012-03-03 08:13:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > [...]
    >
    > Mowa o Czechach...

    > Jasne. A może tak coś na temat?

    no OK.

  • 14. Data: 2012-03-11 21:07:13
    Temat: Było: E67/autostrada 11 do Pragi; Jest: T-Mobile.pl za granicą.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Thursday, March 1, 2012, 11:41:40 PM, RoMan wrote:

> [...]
    > myslami - ryzykować wpakowanie się w korek jadąc zgodnie ze znakami
    > czy jazdę bocznymi z nawigacją z Gógle Maps?

    Nie posłuchałem dobrych rad i postanowiłem posłuchać Google. Wyjazd w
    piątek, ok. 11:00. Przejazd przez Polskę - tradycyjnie, Google ładnie
    przeprowadziło mnie przez Kłodzko i prowadzilo stale bardzo dobrze.
    Trasa boczna do Hradca-Kralowe - rewelacyjna. Tylko w jednym miejscu,
    na krótkim odcinku jakość drogi polskawa. Reszta to drogi szerokości
    naszych wojewódzkich ale o wiele lepszej nawierzchni od naszych i -
    przede wszystkim - dokumentnie puste.
    Klasyczną drogę E67 na tym odcinku wspominam źle - jednak w dni
    powszednie a szczególnie w piątki jest tam paskudny ruch.

    Potem wjazd na D11 koło Hradca-Kralowe - jak się okazało dzisiaj -
    bardzo blisko początku D11 i D11 do samej Pragi. Ostatnie bodaj 28km to
    dziurostrada budowana jeszcze za komuny chyba.
    W Pradze nie posłuchałem nawigacji w pewnym miejscu i wylądowałem...
    na podziemnym parkingu Tesco. Ale się wykaraskałem bardzo szybko a
    nawigacja natychmiast po wyjeździe z parkingu podała mi zaktualizowaną
    trasę do hotelu. Wszystko działało bardzo dobrze przez pierwszy dzień.

    Na drugi dzień zaczęły się schody z T-Mobile. Korzystałem z pakietów
    roamingowych i dowiedzialem się m.in., że 24-godzinny pakiet dostępu
    do Sieci ma prawo uruchamiać się... 48 godzin. Rozmowa z konsultantami
    na poziomie "ma mamy pańskiegło płaszcza i co nam pan teraz zrobi?".
    Ściana, beton, niekompetencja. Pomimo rzekomo aktywnego pakietu do
    Polski wracałem bez nawigacji. Na szczęście to banalnie prosta droga i
    mam też papierowe mapy. Po powrocie do domu i sprawdzeniu bilingu
    okazało się, że - wbrew informacjom Hotline - wcale nie był aktywowany
    drugi pakiet dostępu do Sieci, zaplację za transmisję w drugim dniu a
    za dyskusję z konsultantką mam do zapłacenia ponad 20 PLN pomimo tego,
    że miałem wykupiony pakiet roamingowy na rozmowy.

    Sytuacja z pakietami wygląda tak:

    - kody ekspresowe nie działają (Komunikaty Odrzucono i Funkcjonalność
    niedostępna),

    - SMS zadziałał ale nie dostałem ani potwierdzenia ani informacji o
    zakończeniu pakietu na drugi dzień,

    - aktywacja pakietu Wszędzie w Sieci z poziomu przeglądarki telefonu
    niby przebiegła normalnie - w przeglądarce było potwierdzenie ale...
    naliczało opłaty za transmisję - znów brak SMSa potwierdzającego,
    pomimo tego, że konsultantka się zarzekała, że system takiego SMSa
    wysłał,

    - zalogowanie się do iBOA ze stacjonarnej sieci z laptopa czy zwykłego
    komputera ze strony głównej t-mobile.pl jest niemożliwe - nie
    przyjmuje numeru, otwiera multum nowych zakładek a jak go w końcu
    przyjmie, to... nie dociera kod SMSowy i kolo jest zamknięte,

    - dowiedzenie się czy pakiety się aktywowały w Hotline jest nierealne
    - ponad 21 minut rozmowy, gdzie konsultantka twierdziła, że pakiety są
    aktywne okazały się straconym czasem, bo stale naliczało opłaty
    normalnie a w kolejny dzień w ogóle transmisja umarła a telefon zaczął
    się zachowywać bardzo dziwnie.

    Podsumowując - wyszło jak w życiu - z jednej strony szokująco dobrze
    radząca sobie nawigacja a z drugiej totalny brak profesjonalizmu
    T-Mobile. NIE WIERZCIE W PAKIETY ROAMINGOWE - T-MOBILE WAS OBEDRZE ZE
    SKÓRY I KAŻE WYSYŁAĆ PISEMNĄ REKLAMACJĘ. Krzyczę, żeby prawnicy
    T-Mobile nie mieli najmniejszych wątpliwości i pozwali mnie - czekam
    na to z utęsknieniem. A na razie planuję przeniesienie numeru do innej
    sieci - niedługo minie 15 lat, jak się dawałem Erze/T-Mobile golić -
    wystarczy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2012-03-11 22:49:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

    > Nie posłuchałem dobrych rad i postanowiłem posłuchać Google.

    Nie mówiłem, że z Androida i podobnych pomysłów to zero pożytku, a tylko
    zamieszanie i zagrożenie dla budżetu?
    Miałby kolega normalny telefon, to by miał i offlinową nawigację i brak tego
    typu problemów.

  • 16. Data: 2012-03-11 23:08:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 22:49:57 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > zamieszanie i zagrożenie dla budżetu?
    > Miałby kolega normalny telefon, to by miał i offlinową nawigację i brak tego

    Ale offlinowa nawigacja to ryzyko wpakowania sie w remonty i korki.

    Nokia mapy ze swoimi informacjami o ruchu tez sie kompletnie nie sprawdza,
    a zreszta i google dla wrocka jakies dziwne informacje daje.

    J.

  • 17. Data: 2012-03-11 23:15:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Ale offlinowa nawigacja to ryzyko wpakowania sie w remonty i korki.

    Jak się tak tego boisz, to zawsze idzie zaktualizować informacje przed
    wyjazdem.

    > Nokia mapy ze swoimi informacjami o ruchu tez sie kompletnie nie sprawdza,
    > a zreszta i google dla wrocka jakies dziwne informacje daje.

    W kontekście nawigacji miałem na myśli raczej urządzenia na Windows CE czy
    Mobile niż Nokie.

  • 18. Data: 2012-03-12 02:32:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, March 11, 2012, 11:08:29 PM, you wrote:

    > Ale offlinowa nawigacja to ryzyko wpakowania sie w remonty i korki.

    To raz. A poza tym - stary Mio169 i Automałpa Europy? Udławi się. Mam
    na jeden wyjazd kupować mapę? W życiu.

    Problemem nie był telefon, mapa, Google czy cokolwiek innego -
    problemem byl nasz operator - T-Mobile, który utrudnił mi zycie.

    > Nokia mapy ze swoimi informacjami o ruchu tez sie kompletnie nie sprawdza,
    > a zreszta i google dla wrocka jakies dziwne informacje daje.

    I jeszcze kłamią, że PPWK nie zauważa AOW. A PPWK we wszystkich swoich
    produktach AOW ma.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2012-03-12 09:56:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

    > To raz. A poza tym - stary Mio169 i Automałpa Europy?

    To jedyny program do nawigacji na świecie ?
    Sprzęt mam podobny, nawi używam czasami i nic się nie dławi.

  • 20. Data: 2012-03-12 12:55:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Jak się tak tego boisz, to zawsze idzie zaktualizować informacje
    >przed wyjazdem.

    Remonty i przebudowy jakos dlugo trafiaja do map, a korki wcale.
    Google od pol roku nie widzi AOW, a odcinki przeciez byly oddane
    znacznie wczesniej.

    >W kontekście nawigacji miałem na myśli raczej urządzenia na Windows
    >CE czy Mobile niż Nokie.

    No wiesz - telefon, z mapami offline, ze wspomaganiem online, wydawalo
    by sie ze idealna sprawa ... a tu d*. No ale przynajmniej AOW juz
    maja.

    J.