  • 41. Data: 2012-03-15 17:35:00
    Temat: Re: Było: E67/autostrada 11 do Pragi; Jest: T-Mobile.pl za granicą.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Mar 2012 17:49:16 +0100, w <7303278355$20120314174917@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Jak nie mnie, kiedy mnie?

    Cytuję mój post:
    --
    Sun, 11 Mar 2012 22:49:57 +0100, w
    <4f5d1df9$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie mówiłem, że z Androida i podobnych pomysłów to zero pożytku, a tylko
    > zamieszanie i zagrożenie dla budżetu?
    > Miałby kolega normalny telefon, to by miał i offlinową nawigację i brak tego
    > typu problemów.

    To na Androida nie ma offlinowych nawigacji? A to ciekawe...

    PS. Google też ma możliwość offline'u, wystarczy ściągnąć obszar mapy na
    telefon.
    --

    > To mam gdzieś.

    Możesz mieć gdzieś, ale tylko inne navi dadzą ci informacje o aktualnych
    wypadkach itp. (przynajmniej teoretycznie, bo w praktyce to już różnie jest).

    > A mi sie podobało i nie mam powodu do narzekań na Google. Mam powody
    > do narzekania na T-Mobile.
    >
    > A przy okazji obszaru - kwadrat 16x16km to żadna rewelacja :(

    Ano. Ale możesz ściągnąć tyle ich ile potrzeba.

  • 42. Data: 2012-03-15 17:49:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 15, 2012, 5:35:00 PM, you wrote:

    > Cytuję mój post:

    Stary post, nie ten, na który odpowiadałem. Wątek się rozwidlił. Poza
    tym - to ja założyłem ten wątek...

    [...]

    > Ano. Ale możesz ściągnąć tyle ich ile potrzeba.

    Tylko trzy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2012-03-15 17:50:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 15, 2012, 5:35:00 PM, you wrote:

    [...]

    > Ano. Ale możesz ściągnąć tyle ich ile potrzeba.

    Zapomniałem najważniejszego - sprawdziłem - nawigacja nie używa
    obszarów z pamięci podręcznej - ma odrębną :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl