  • 1. Data: 2012-03-02 00:45:28
    Temat: Marketoidzi Hondy z USA i Europy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Wytworem marketoidów Hondy powstały dwie różne polityki cenowe - te same,
    oryginalne części do Hondy są w USA 3x tańsze niż w Europie.

    Przykładowo synchronizator 23521-PPS-305 w sklepie w USA
    hondapartsdeals.com kosztuje $268, a europejski hondaoriginalparts.com
    sprzeda tą samą część za jedyne $922. Różnica jedyne 344%.

    Tego, że sklepy Hondy w USA za żadne skarby nie wyślą nic poza USA, Kanadę
    i Meksyk można się domyślać.
    Ale okazuje się, że mi nic nie sprzedadzą nawet przy okazji wycieczki do
    USA, bo Honda w USA przyjmuje jedynie płatność kartą kredytową która musi
    być wystawiona na adres w Ameryce.
    Szkoda że nie trzeba jeszcze przedstawić aktu urodzenia na terenie USA...

    I teraz trzeba znaleźć kogoś znajomego ns stałe w USA, kto dorobił się
    wypukłej karty zarejestrowanej na adres w USA...
    Może ktoś mógłby pomóc w tej kwestii za jakąś formę odwdzięczenia się?

  • 2. Data: 2012-03-02 06:54:39
    Temat: Re: Marketoidzi Hondy z USA i Europy
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-02 00:45, Tomasz Pyra wrote:
    > I teraz trzeba znaleźć kogoś znajomego ns stałe w USA, kto dorobił się
    > wypukłej karty zarejestrowanej na adres w USA...
    > Może ktoś mógłby pomóc w tej kwestii za jakąś formę odwdzięczenia się?

    Pirat;) No i złodziej;)

    Shrek.

  • 3. Data: 2012-03-02 07:59:09
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ja Ci podaruję 3 sekundy z mojego życia które spędziłem z google
    http://www.taniowameryce.com.pl/

  • 4. Data: 2012-03-02 08:01:39
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Dla zainteresowanych dorzucam: ,,.

  • 5. Data: 2012-03-02 10:21:34
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-03-02 00:45, Tomasz Pyra pisze:
    > Wytworem marketoidów Hondy powstały dwie różne polityki cenowe - te same,
    > oryginalne części do Hondy są w USA 3x tańsze niż w Europie.

    Głupoty piszesz. Rożnica w cenie jest wynikiem polityki celnej unii
    jewropejskiej. Oczywiście to dla twojego dobra, żebyś nie kupował
    wrażych japońskich samochodów.

  • 6. Data: 2012-03-02 11:33:38
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Głupoty piszesz. Rożnica w cenie jest wynikiem polityki celnej unii
    > jewropejskiej. Oczywiście to dla twojego dobra, żebyś nie kupował wrażych
    > japońskich samochodów.

    to ile wynosi cło na częsci samochodowe?
    że jest +23vat to wszyscy wiedzą.

    EU jest oczywiscie zła i chciwa, ale akurat w tym miejscu litościwa... ;-)
    nie powiększa ceny 3-krotnie.

  • 7. Data: 2012-03-02 12:22:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.03.2012 00:45, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > USA, bo Honda w USA przyjmuje jedynie płatność kartą kredytową która musi

    Tak jest w wiekszosci amerykanskich sklepow internetowych.

  • 8. Data: 2012-03-02 12:45:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    >Przykładowo synchronizator 23521-PPS-305 w sklepie w USA
    >hondapartsdeals.com kosztuje $268, a europejski
    >hondaoriginalparts.com
    >sprzeda tą samą część za jedyne $922. Różnica jedyne 344%.

    Tak a propos - maly donosik do UOKiKu lub jewropejskiego odpowiednika
    ?

    To mi smierdzi jakas zmowa cenowa :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-03-02 18:02:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to ile wynosi cło na częsci samochodowe?
    > że jest +23vat to wszyscy wiedzą.

    to nie ma większego znaczenia :D

    Kiedyś, w latach 90 kiedy przywoziło sie samochody np. z Niemiec, cło
    wynosiło ok 30% (nie pamiętam dokładnie). sęk w tym, ze jesli auto
    kosztowało powiedzmy 500DM to cła wychodziło ok 4000zł :)
    Niezłe 30% prawda?

    A wszystko zależało od sposobu liczenia, co od czego i z czym (i kiedy) sie
    sumowało :D

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.
    A4 B5, FJ1100

  • 10. Data: 2012-03-02 18:51:57
    Od: nazgul <x...@w...pl>

> [...]
    > wynosiło ok 30% (nie pamiętam dokładnie). sęk w tym, ze jesli auto
    > kosztowało powiedzmy 500DM to cła wychodziło ok 4000zł :)

    w sumie przy cle = 0%
    będzie tak:
    $922*3,1*0,23=657zł opłat ;-)