  • 11. Data: 2010-03-03 18:13:56
    Temat: Re: E52 - jak się sprawuje?
    Od: "Aga K R" <a...@g...pl>

    > przeciez z premedycja uzyli tanszych materialow do konstrukcji obudowy,
    > przyciskow itp, zeby zaoszczedzic, bo takie rzeczy sie nie zdarzaly w
    > nokii 5110, wiec jest to oczywiste, ze postapili nieuczciwie zeruja tylko
    > na dobrej opinii z przeszlosci

    bo tam była zwykła guma przezroczysta to nie miało co zchodzić
    i czarny plastik niefarbowany
    teraz bys takiego telefonu nie kupił

    mi farba nie zchodzi uzywam intensywnie od grudnia

    jednak bya juz w servisie, glosniczek nie dal rady i wymienili na nowy

  • 12. Data: 2010-03-03 20:59:58
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-03-2010 o 19:13:56 Aga K R <a...@g...pl>
    napisał(a):

    > bo tam była zwykła guma przezroczysta to nie miało co zchodzić
    > i czarny plastik niefarbowany

    LOL

    --
    pzdr, Piotr M