  • 1. Data: 2010-10-23 09:35:21
    Temat: E51 i nieusuwające się punkty dostępu Ery
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    E51 i brandowany firmware na Erę, telefon roczny na gwarancji, fabrycznie
    bez simlocka, ale to nieważne ;) W świeżym po restarcie Symbianie widnieją
    punkty dostępu Ery. Nie da się ich usunąć. Kto wie dlaczego?
    -blueconnect
    -blueconnect TT
    -Era internet
    -Era MMS
    -Era WLAN

    Przy próbie usunięcia, brak jest jakiejkolwiek reakcji. Po wyjściu z
    ustawień i wejściu z powrotem okazuje się że nie ma żadnego i pyta czy
    stworzyć nowy. Musze znów wgrać zgodne ze swoją siecią i wtedy jest
    komunikat że - "Ustawienia już zostały zapisane. Zapisać je ponownie mimo
    to?" Naciskam tak i wtedy wywala komunikat - "Wszystkich stawień nie można
    zapisać. Zapisano ustawienia w liczbie 2." W Symbianie dalej nie ma
    żadnego punku. Restartuje telefon i okazuje się że są punkty z Ery i te
    które swoje które zapisałem.
    Czy ktoś wie, o co też tutaj chodzi?

    Czy w brandowanym na Erę firmware taki burdel to normalne i dać sobie
    spokój?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-10-23 15:34:13
    Temat: Re: E51 i nieusuwające się punkty dostępu Ery
    Od: Delta <d...@o...pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 11:35:21 +0200, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > które swoje które zapisałem.
    > Czy ktoś wie, o co też tutaj chodzi?
    >
    > Czy w brandowanym na Erę firmware taki burdel to normalne i dać sobie

    http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-13639
    .html

    PS. Ta twoja sygnaturka pasuje do ciebie. :-P

    --
    Delta

    Never give up! Never give up! Never give up!
    If it's your Passion go for it and believe in it!

  • 3. Data: 2010-10-23 17:41:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-10-2010 o 17:34:13 Delta <d...@o...pl> napisał(a):

    > http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-13639
    .html

    Dzięki.
    Tylko kurcze, że nie mam w katalogu C:\Private\ katalogu 10202be9, w ogóle
    jest pusto. A w teelfonie mam tylko jeden pliczek *.cre i to nie jest
    cccccc00.cre :(

  • 4. Data: 2010-10-23 18:46:56
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-10-23 17:34, Delta pisze:

    > http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-13639
    .html

    > PS. Ta twoja sygnaturka pasuje do ciebie. :-P

    Delta to taka nasza alfa i omega (ale to nie marki ałt chodzi)

  • 5. Data: 2010-10-23 19:16:56
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Piotr M (x...@x...xx)
    in news:op.vk1h2tdr13q3bq@piotr-komputer

    > Tylko kurcze, że nie mam w katalogu C:\Private\ katalogu 10202be9, w
    > ogóle jest pusto. A w teelfonie mam tylko jeden pliczek *.cre i to
    > nie jest cccccc00.cre :(

    System masz złamany?
    Menedżer plików ustawiony tak, żeby przypadkiem nie ukrywał jakichś
    plików?
    Ja w katalogu C:\Private\10202be9\persists\ mam ponad 150 plików .cre.
    (E51, 300.xx.xx)

    O ile pamiętam, u mnie punkty dostępu od Plusa dawały się usunąć po
    złamaniu systemu.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.