  • 11. Data: 2023-12-08 21:31:26
    Temat: Re: E10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:3v8b80w3bcpp.xmac1wmipi1y.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Namierzyli problem i poprawili, czy sobie listę zrobili dla
    > dupochronu?

    no no chyba poprawili
    po "moich" inżynierach widzę że zwykle przewidują zasadzki.
    Pewnie w Niemczech też była kłótnia "nie chcemy bioddatków"

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 12. Data: 2023-12-11 10:46:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Dec 2023 20:31:26 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:3v8b80w3bcpp.xmac1wmipi1y.dlg@40tude.net>

    > no no chyba poprawili
    > po "moich" inżynierach widzę że zwykle przewidują zasadzki.
    > Pewnie w Niemczech też była kłótnia "nie chcemy bioddatków"

    Była bardzo dawno, ale raczej pod hasłem "chcemy".
    Biodiesla RME. I sie okazało ze jedne tolerują, inne nie,
    a te z DPF to trzeba sprawdzic dokładniej i lepiej nie ryzykować.

    Nie wiem ile nawozów potrzebuje rzepak, ale moze sie okazać, ze to sie
    w całości nie opłaca ...

    J.