  • 1. Data: 2024-07-08 15:29:49
    Temat: Dzwonek SMS
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    Ma ktoś pojęcie czy w Android 10 da się w systemowej apce do wiadomości
    ustawić indywidualny dzwonek? Bo z tego co widzę jest tylko możliwość
    ogólnego ustawienia dźwięku dla powiadomień.

  • 2. Data: 2024-07-09 00:15:05
    Temat: Re: Dzwonek SMS
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.07.2024 o 15:29, Trybun pisze:
    > Ma ktoś pojęcie czy w Android 10 da się w systemowej apce do wiadomości
    > ustawić indywidualny dzwonek? Bo z tego co widzę jest tylko możliwość
    > ogólnego ustawienia dźwięku dla powiadomień.

    Da się :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-07-09 20:46:45
    Od: Animka <a...@c...net>

> [...]
    > ustawić indywidualny dzwonek? Bo z tego co widzę jest tylko możliwość
    > ogólnego ustawienia dźwięku dla powiadomień.

    Mam zainstalowany programik. Ringtone chyba się nazywa. Dawno temu to
    instalowalam.

    --
    animka

  • 4. Data: 2024-07-10 15:03:15
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 09.07.2024 o 20:46, Animka pisze:

    > Mam zainstalowany programik. Ringtone chyba się nazywa. Dawno temu to
    > instalowalam.

    No i co z tym programikiem, idzie w nim przypisać indywidualnie dźwięki
    powiadomień dla poszczególnych programów? Ringtone to zdaje się tylko
    nazwa miejsca na dysku a nie program.

  • 5. Data: 2024-07-11 00:15:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Da się :)

    Wydaje mi się, że coś pomyliłeś.
    Mimo kombinowania nie udaje mi się ustawić do SMS innego sygnału, niż do
    pozostałych powiadomień.

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2024-07-11 09:21:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.07.2024 o 00:15, Akarm pisze:

    > Wydaje mi się, że coś pomyliłeś.

    Nie,
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jb
    .gosms
    + inne. Sporo tego.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2024-07-11 09:52:46
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Wydaje mi się, że coś pomyliłeś.
    > Mimo kombinowania nie udaje mi się ustawić do SMS innego sygnału, niż
    > do pozostałych powiadomień.

    Jednak są.. Trochę mi to czasu zajęło.
    Ustawienia->aplikacje i powiadomienia->wyświetl wszystkie
    aplikacje->wiadomości->powiadomienia->wiadomości
    przychodzące->zaawansowane->dźwięk i tu wybieramy coś innego niż ogólne
    systemowe powiadomienia.

  • 8. Data: 2024-07-11 13:18:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Nie,
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jb
    .gosms
    > + inne. Sporo tego.

    Przypomnę problem, bo chodzi o coś odrobinkę innego, niż proponujesz:

    "da się w _systemowej_ apce"?

    Nie żeby to było dla mnie niezbędne. Po prostu ciekawość.
    Być może u mnie jest trochę inaczej z powodu regionu zmienionego na
    Indie. No i mam Android trochę nowszy 13 a nie 10.

    --
    -
    Akarm

  • 9. Data: 2024-07-11 13:38:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.07.2024 o 09:52, Trybun pisze:

> [...]
    > aplikacje->wiadomości->powiadomienia->wiadomości
    > przychodzące->zaawansowane->dźwięk i tu wybieramy coś innego niż ogólne

    U mnie tak nie jest, mam Android 13.

    --
    -
    Akarm

  • 10. Data: 2024-07-11 15:46:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.07.2024 o 13:18, Akarm pisze:

> [...]
    > Być może u mnie jest trochę inaczej z powodu regionu zmienionego na
    > Indie. No i mam Android trochę nowszy 13 a nie 10.

    https://support.google.com/pixelphone/thread/1968048
    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>