  • 11. Data: 2010-12-16 12:08:09
    Temat: Re: Dziwny mariaż HTC i nawigacji TomTom
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-16 12:07, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Nie musieli poświęcić sporo czasu, oraz nie wynika z tego że jest to dla
    > nich ważne.

    Dzięki za zmianę tonu.

    Nikt chyba nie tworzy oprogramowania lub nie modyfikuje go ot tak. Musi
    być jakaś decyzja o rozszerzeniu funkcjonalności a za tym pieniądze idą.
    Po drugie firma HTC oficjalnie współpracuje z Copilot i TOMTOM. Więc nie
    była to żadna spontaniczna decyzja. Prawda?

    Już nie analizując jaka idea im przyświecała: dawanie bubla jest gorsze
    od nie dawania niczego. Nie odczuwasz tego podobnie?

  • 12. Data: 2010-12-16 12:12:57
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-16 12:35, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
    > Przestaw się na Waze i sam rób uaktualnienia. Zajmiesz sobie czas i nie
    > będziesz tyle szumu generował.

    Pisanie takich sformułowań jest właśnie szumem albo spamem. Nie chcesz
    brać udziału w dyskusji, to nie bierz. To nie obowiązek. Mnie interesuje
    ten wątek i ciekaw jestem opinii innych. Po to jest forum.

  • 13. Data: 2010-12-16 12:16:00
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 01:08 PM, Marek wrote:

    > Dzięki za zmianę tonu.

    Nie zmieniłem tonu, pokazałem palcem Twoje kłamstwa.

    > Nikt chyba nie tworzy oprogramowania lub nie modyfikuje go ot tak.Musi
    > być jakaś decyzja o rozszerzeniu funkcjonalności a za tym pieniądze idą.

    Co jest ortogalne do poświęcania 'sporo czasu'.
    M.

  • 14. Data: 2010-12-16 12:16:51
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 01:12 PM, Marek wrote:

    > Pisanie takich sformułowań jest właśnie szumem albo spamem. Nie chcesz
    > brać udziału w dyskusji, to nie bierz. To nie obowiązek. Mnie interesuje
    > ten wątek i ciekaw jestem opinii innych. Po to jest forum.

    Ale naprawdę, przestaw się na Waze i zrób sobie sam uaktualnienia.
    Wierzę że Ci się uda.

    M.

  • 15. Data: 2010-12-16 12:18:05
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-16 13:01, atm pisze:

    > http://pdaclub.pl/forum/oprogramowanie-android/aplik
    acje-%27must-have%27-czyli-co-polecamy-dla-poczatkuj
    acych/

    O dzięki!
    Masz rację - jeśli o Androida chodzi, to pierwsze kroki stawiam więc
    parę rzeczy wydaje mi się nieklarownych.

  • 16. Data: 2010-12-16 13:35:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

    > W tym roku były cztery aktualizacje map TT
    > Aktualne można sobie sprawdzić na http://routes.tomtom.com
    > Ale nie oczekuj, że zmiany pokażą się za miesiąc, czy dwa.

    Na tej stronie nie ma nawet S69 z tunelem w Lalikach. Otwarcie było w
    marcu.

    MJ

  • 17. Data: 2010-12-16 14:09:40
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>
    napisał w wiadomości news:iecr52$fge$1@news.onet.pl...

    > Przy okazji - nawet na aktualnych mapach TomToma nie ma Węzła Bieżanów
    > na A4, otwartego niedawno, za to na 'community maps' Waze przy całych
    > wadach Waze już węzeł jest, poprawnie zmapowany. Taka
    > crowsdsourcingowa ciekawostka.

    TomTom to zawsze byl i jest badziew dla terenow Polskich. Nie ma sobie
    nim co glowy zawracac.

    Pozdrawiaam, Nemo

  • 18. Data: 2010-12-16 21:20:11
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-16 13:16, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Ale naprawdę, przestaw się na Waze i zrób sobie sam uaktualnienia.
    > Wierzę że Ci się uda.

    No dobrze. Zainteresuję się tematem choćby z czystej ciekawości.

  • 19. Data: 2010-12-16 21:20:34
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał

    > Już nie analizując jaka idea im przyświecała: dawanie bubla jest
    > gorsze od nie dawania niczego. Nie odczuwasz tego podobnie?

    Czujesz się wyjątkową osobą. Wyjątkową, bo jesteś Polakiem.
    Ale dla HTC, TT i całej tej bandy handlarzy jesteśmy zaledwie drobnym
    klientem skupującym sprzęt przeznaczony dla Wielkiej Brytanii itp.
    krajów _europejskich_, w których to krajach _europejskich_ działa
    nawigacja Google, a i TT ma zapewne aktualne mapy.

    Nie ma i prędko nie będzie wersji Androida (czy innego OS) w pełni
    przeznaczonego tylko dla Polski. Zawsze będziemy w cieniu Europy, do
    której podobno się zaliczamy.

    BTW mój pierwszy prywatny telefon GSM (kupiony rok po starcie sieci
    GSM w Polsce) nie posiadał "polskiego menu". Ktoś go sprzedał
    klientowi w Polsce (Polkomtel) pewnie nawet nie mając pojęcia, że jest
    coś takiego jak Polska. I tak jest do dziś :/

    M.

  • 20. Data: 2010-12-17 11:02:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w
> [...]
    > tym pieniądze idą. Po drugie firma HTC oficjalnie współpracuje z
    > Copilot i TOMTOM. Więc nie była to żadna spontaniczna decyzja.

    Takie "oficjalne wspolprace" roznie czasem wygladaja.
    Ot np gdzies na dalekim zadupiu firmy X stoi komputer firmy Y i
    robi cos malo waznego, ale jedna lub obie firmy chetnie sie
    pochwala wspolpraca.

    > Już nie analizując jaka idea im przyświecała: dawanie bubla jest
    > gorsze od nie dawania niczego. Nie odczuwasz tego podobnie?

    No coz - nie od dzis TT traktuje Polske nieco po macoszemu .. czemu
    sie zreszta nie ma co specjalnie dziwic.

    J.