  • 1. Data: 2010-03-06 13:40:28
    Temat: Dziwne zachowanie Play w Olkuszu
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Witam,

    przy próbie wykonania połączenia pod dowolny numer z prefixem +48
    dostawałem komunikat o braku możliwości jego wykonania. Zmiana wpisu w
    książce na taki bez prefixu +48 pomogła i można było dzwonić bez
    problemu. Jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem, co może być przyczyną
    takiego zachowania?

    Telefon w abonamencie Play, numer 50x przeniesiony z Orange. Miejsce
    akcji to miasto Olkusz, stacja Orlen na trasie w kierunku Katowic.

    --
    kamil d