  • 1. Data: 2010-03-06 12:41:23
    Temat: Nokia-Program do zarządzania
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Pamiętam, że kiedyś był taki programik Oxygen, który pozwalał na dużo
    więcej jak aplikacje Nokii. Obecnie ovi to tylko podstawowe funkcje...
    Czy są programiki do zmiany tapet, motywów, itp? Pozdr

  • 2. Data: 2010-03-06 12:42:49
    Temat: Re: Nokia-Program do zarządzania
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 13:41:23 +0100, Adax napisał(a):

    > Witam! Pamiętam, że kiedyś był taki programik Oxygen, który pozwalał na dużo
    > więcej jak aplikacje Nokii. Obecnie ovi to tylko podstawowe funkcje...
    > Czy są programiki do zmiany tapet, motywów, itp? Pozdr

    a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?
    Chcesz oxygena, to proszę:
    http://www.oxygensoftware.com/pl/default.asp

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski