  • 1. Data: 2010-03-06 12:12:04
    Temat: numery komorkowe z zerem na poczatku
    Od: "NieMaTakiegoNumeru" <N...@t...pl>

    Dlaczego numery komórkowe nie zaczynają się na 0?
    Nie spotkałem jeszcze nigdy numery w stylu 501-0xx-xxx, 601-0xx-xxx,
    602-0xx-xxx.
    Jaki jest tego powód? Przecież w komórkach nigdy nie wybierało się
    numeru bez prefiksu sieci. W ten sposób marnuje się po 100.000 numerów w
    każdym przedziale. Zagranicą jakoś nie mają z tym problemów i będąc
    kiedyś na wyspach sam używałem numeru z zerem z przodu po kierunkowym.

  • 2. Data: 2010-03-06 12:20:49
    Temat: Re: numery komorkowe z zerem na poczatku
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 13:12:04 +0100, NieMaTakiegoNumeru napisał(a):

> [...]
    > każdym przedziale. Zagranicą jakoś nie mają z tym problemów i będąc
    > kiedyś na wyspach sam używałem numeru z zerem z przodu po kierunkowym.

    nie marnują, najczęściej używają tych numerów jako puli
    pracowniczej/firmowej

    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
    Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-03-06 12:31:54
    Od: cinnek <c...@W...com>

    W dniu 2010-03-06 13:12, NieMaTakiegoNumeru pisze:
    > Dlaczego numery komórkowe nie zaczynają się na 0?
    > Nie spotkałem jeszcze nigdy numery w stylu 501-0xx-xxx, 601-0xx-xxx,
    > 602-0xx-xxx.

    Ja się spotkałem. Sam mam taki ;) Używam go od ok. 2003 roku.

    --
    cinnek

  • 4. Data: 2010-03-06 12:36:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "NieMaTakiegoNumeru" <N...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego numery komórkowe nie zaczynają się na 0?
    > Nie spotkałem jeszcze nigdy numery w stylu 501-0xx-xxx, 601-0xx-xxx,
    > 602-0xx-xxx.

    A ja sie spotkalem

    1. Sam mam numer 799-0xx-xxx : numer nalezal do sieci WP MOBI a teraz jest w
    Playu.
    2.
    Przeglsadajac ksiazke w moim aparacie, ktorego uzywam juz 4 lata (a karte,
    na ktorej tez jest czesc numerow uzywam juz z 10 lat) znalazlem numery typu:
    886-0xx-xxx
    506-0xx-xxx
    668-0xx-xxx
    i wiele, wiele innych.

    Tak wiec Twoj wydumany problem w rzeczywistosci nie istnieje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-03-06 12:42:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "NieMaTakiegoNumeru" <N...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego numery komórkowe nie zaczynają się na 0?

    Ja sie kurna produkuje - a to pewnie jakies kolejne alter ego koliny :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-03-06 12:49:38
    Od: "NieMaTakiegoNumeru" <N...@t...pl>

> [...]
    > 668-0xx-xxx
    > i wiele, wiele innych.
    >
    > Tak wiec Twoj wydumany problem w rzeczywistosci nie istnieje.

    W takim razie odwołuje sprawę. dziwne że sam nie zetknąłem się z takim
    numerem :(

  • 7. Data: 2010-03-06 12:49:59
    Od: "NieMaTakiegoNumeru" <N...@t...pl>

    > Użytkownik "NieMaTakiegoNumeru" <N...@t...pl> napisał w
    > wiadomości news:hmthgm$n3s$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Ja sie kurna produkuje - a to pewnie jakies kolejne alter ego koliny
    > :)

    A kto to kolina?

  • 8. Data: 2010-03-06 13:14:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 13:49:38 +0100, NieMaTakiegoNumeru napisał(a):

    > W takim razie odwołuje sprawę. dziwne że sam nie zetknąłem się z takim
    > numerem :(

    czyli bomba atomowa nie istnieje?

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-03-06 13:49:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W takim razie odwołuje sprawę. dziwne że sam nie zetknąłem się z takim
    > numerem :(

    Moze rzadko zagladasz na Allegro?

    http://www.allegro.pl/item938852989_517_043_517_oran
    ge_go_5_bcm.html
    http://www.allegro.pl/item940583976_883_022_001_play
    _fresh.html
    http://www.allegro.pl/item940641638_88_300_44_45_2_z
    lote_nr_play_fresh_88_300_44_54.html
    http://www.allegro.pl/item943338571_zloty_numer_w_pl
    ay_53_00_666_00.html
    http://www.allegro.pl/item932263802_wyjatkowy_numer_
    play_zloty_numer_792080000.html
    http://www.allegro.pl/item932263803_wyjatkowy_numer_
    play_zloty_numer_792090000.html
    http://www.allegro.pl/item943027400_zloty_numer_6650
    00010_zloty_numer.html
    http://www.allegro.pl/item943029368_zloty_numer_6650
    00020_zloty_numer.html
    http://www.allegro.pl/item944699513_fajny_numer_simp
    lus_72_40_800_40_za_grosze.html
    http://www.allegro.pl/item940898386_numer_vip_783_00
    7_006_230_zl_na_koncie_bcm.html

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-03-06 14:03:20
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

> [...]
    > przedziale. Zagranicą jakoś nie mają z tym problemów i będąc kiedyś na
    > wyspach sam używałem numeru z zerem z przodu po kierunkowym.

    od prawie 10 lat w Plusie mam w Plusie 607 0xx xxx