  • 1. Data: 2010-07-09 09:22:06
    Temat: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Właśnie wpadło mi w ucho coś co mnie zdumiało. Wchodzi jakaś nowelizacja
    ustawy która nakazuje usunięcie wszystkich atrap fotoradarów oraz /uwaga/
    fotoradarów które mają na celu jedynie przynoszenie korzyści finansowych np.
    dla miasta.

    Hmm, czuje się jak w ukrytej kamerze, tzn jeżeli to prawda i miało by dać
    jakiś wymierny efekt to doznaje szoku. Idzie ku lepszemu?

  • 2. Data: 2010-07-09 09:30:07
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik BaX napisał:

> [...]
    >
    > Hmm, czuje się jak w ukrytej kamerze, tzn jeżeli to prawda i miało by dać
    > jakiś wymierny efekt to doznaje szoku. Idzie ku lepszemu?
    Tu masz art. o tym i gdzies w prawnej tez czytalem ale nie moge linka znalezc.
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/koniec-z-atrapami-radarow,1504156
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-07-09 09:31:21
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-09 09:22, BaX pisze:

    > Hmm, czuje się jak w ukrytej kamerze, tzn jeżeli to prawda i miało by dać
    > jakiś wymierny efekt to doznaje szoku. Idzie ku lepszemu?

    Całkiem możliwe. Kiedyś przejechałem się kawałkiem drogi krajowej i
    byłem w szoku jak zobaczyłem (70) na każdym OZ.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-07-09 09:31:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    O jakiś link sie znalazł

    http://moto.onet.pl/1618647,1,zmiany-w-prawie-przyja
    zne-dla-kierowcow,artykul.html?node=2

  • 5. Data: 2010-07-09 09:34:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tu masz art. o tym i gdzies w prawnej tez czytalem ale nie moge linka
    > znalezc.
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/koniec-z-atrapami-radarow,1504156

    Już wiem dlaczego, robią "zasłone dymną"

    http://moto.onet.pl/1618671,1,nowe-uprawnienia-itd,a
    rtykul.html?node=2

  • 6. Data: 2010-07-09 09:36:26
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > dla miasta.
    >
    > Hmm, czuje się jak w ukrytej kamerze, tzn jeżeli to prawda i miało by dać

    Generalnie mowa jest o wprowadzeniu automatycznego systemu kontroli
    ruchu itd., do czego od dawna dojść nie może, a kolejne pomysły są
    coraz to bardziej absurdalne. Całe szczęście, że odrzucono pomysły
    nieprzyznawania punktów za takie wykroczenia.

    > Idzie ku lepszemu?

    Zależy dla kogo :)

  • 7. Data: 2010-07-09 09:38:25
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-09 09:34, BaX pisze:
    (...)
    > Już wiem dlaczego, robią "zasłone dymną"
    >
    > http://moto.onet.pl/1618671,1,nowe-uprawnienia-itd,a
    rtykul.html?node=2

    Nareszcie.

  • 8. Data: 2010-07-09 09:45:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 09:31:21 +0200, Grejon napisał(a):

    > Całkiem możliwe. Kiedyś przejechałem się kawałkiem drogi krajowej i
    > byłem w szoku jak zobaczyłem (70) na każdym OZ.

    Yy, to nienormalne jest? Na "wiślance" (DK81) jest tak chyba cały czas,
    50 od wielkiego dzwonu (np. skrzyżowanie z sygnalizacją).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-07-09 09:57:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > coraz to bardziej absurdalne. Całe szczęście, że odrzucono pomysły
    > nieprzyznawania punktów za takie wykroczenia.

    Jak pozdejmują 'straszaki' które i tak nie ruszaja miejscowych, a jedynie
    przejezdnych i to też nie wszsytkich to chyba dobrze. A system kontroli
    ruchu? Jak komuś zrobil fotke fotoradar to jaka to różnica po jakim czasie
    dostanie informację . Zysk będzie po stronie tego ze zdjęcia bo może często
    uratować się przed sądem, mandat dostanie w 30 dni.

  • 10. Data: 2010-07-09 10:02:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Yy, to nienormalne jest? Na "wiślance" (DK81) jest tak chyba cały czas,
    > 50 od wielkiego dzwonu (np. skrzyżowanie z sygnalizacją).

    'wiślanka' to jest parodia 'drogi krajowej'. Ilość wiejskich wjazdów na nią
    jest absurdalny. I jeszcze ustrońskie tłumoki robiły prostesty bo nie będą
    mieli "prosto z bramy" wyjazdu na nią tylko muszą zrobić pętle przez
    centrum. Paranoja, jak zwykle u nas.