  • 11. Data: 2011-08-08 19:54:58
    Temat: Re: Dziewczyna i motocykl
    Od: SkibuśMoni <variate.girl@_NOSPAM_gmail.com>

    aa i tu masz liste wg najlepszych 125 :)
    - Aprilia Rs 125 http://www.scigacz.strefa.pl/rs.html
    - Cagiva Mito 125 http://www.scigacz.strefa.pl/hmito.html
    - Honda Cbr 125 http://www.scigacz.strefa.pl/cbr125.html
    - Yamaha Tzr 125 http://www.scigacz.strefa.pl/tzr.html
    - Honda Varadero 125 http://www.scigacz.strefa.pl/varadero.html
    - Yamaha Ybr 125 http://www.scigacz.strefa.pl/ybr.html
    - Derbi Senda 125 http://www.scigacz.strefa.pl/senda.html
    - Honda Nsr 125 http://www.scigacz.strefa.pl/ktm.html

    a tu masz listę takich nawet wpozo ^^

    ahh nareście widzę ze nie jestem sama z tą zajawką:***

  • 12. Data: 2011-08-08 20:05:32
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "SkibuśMoni" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > aa i tu masz liste wg najlepszych 125 :)

    Ale to tak w/g wygladu czy czego? Bo to, ze rs'ka jest z przodu to kumam,
    ale co nsr'ka robi na koncu?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2011-08-08 20:26:51
    Od: SkibuśMoni <variate.girl@_NOSPAM_gmail.com>

    > Ale to tak w/g wygladu czy czego? Bo to, ze rs'ka jest z przodu to kumam,
    > ale co nsr'ka robi na koncu?

    wypisałam te które polecili mi koledzy jak się uczyli,
    tzn te co są najlepsze na początek. a kolejność przypadkowa ^^

  • 14. Data: 2011-08-09 08:17:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Skibu?Moni <variate.girl@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    >wypisałam te które polecili mi koledzy jak się uczyli,
    >tzn te co są najlepsze na początek. a kolejność przypadkowa ^^

    A jak sie to ma do zalozonego budzetu?
    I co z ta YBR - dobre to jest?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2011-08-09 09:15:40
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2011-08-08 21:51, zefir pisze:

    > Ech, jak się trafi post ze ścigacza spłodzony przez przygłupawego
    > małolata, mającego trudności ze sformułowaniem zdania w ojczystym języku
    > to loża preclowych szyderców aż się trzęsie z podniecenia, a jak
    > dziewczyna pyta konkretnie, rzeczowo i z poszanowaniem ortografii i
    > interpunkcji to dostaje w odpowiedzi stek kretyńskich odpowiedzi i
    > żadnego konkretu. Postuluję w tym miejscu odcięcie ścigacza od precla
    > gdyż zachodzi ryzyko obniżenia poziomu tego pierwszego.

    *** Ty, ty, ty obrońco nastolatek!

    Statystyczny precel ma 40lat, więc zaczynał jeździć co najwyżej na
    Wuesce, Simsonie czy Komarze (później od razu przesiał się na R1). Więc
    siłą rzeczy nie zna się motocyklach dla współczesnych nastolatek.

    Poczekaj na odpowiedź tak za 5-10 lat jak preclowe przedszkole
    podrośnie, wtedy dostaniesz odpowiedź.

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 16. Data: 2011-08-10 11:36:45
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Mari@" <m...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Statystyczny precel ma 40lat, więc zaczynał jeździć co najwyżej na Wuesce,
    > Simsonie czy Komarze (później od razu przesiał się na R1). Więc siłą
    > rzeczy nie zna się motocyklach dla współczesnych nastolatek.

    to R1 nie jest dobra dla współczesnych nastoletek?? :>

    - fajny motocykl! ile wyciąga?
    - 2-3 laski na tydzień. zależy pod którym klubem zaparkuję ;-)

    pzdr
    Piotr

  • 17. Data: 2011-08-10 20:18:40
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 09.08.2011 11:15, Mari@ pisze:

> [...]
    > siłą rzeczy nie zna się motocyklach dla współczesnych nastolatek.
    >
    > Poczekaj na odpowiedź tak za 5-10 lat jak preclowe przedszkole

    Wolałbym, żeby niektórzy zaczekali 5-10 lat z wysłaniem bezsensownego
    posta. Może przez ten czas dotrze, że nie warto.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 18. Data: 2011-08-11 07:00:19
    Temat: Dziewczyna i motocykl
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2011, 12:50:41 UTC+2 użytkownik szafira96 napisał:
    > Nazywam siďż˝ Karolina, mam 15 lat i 169cm wzrostu. Od kilku lat nie widzďż˝
    > �wiata poza motocyklami sportowymi. Przymierzam si� do zakupu jakiego�
    > ma�ego motocykla najwy�ej do pojemnosci 125ccm. W tym roku mia�am
    > doczynienie z Hond� NSR 125. Nie chc� przeliczy� swoich mo�liwo�ci wi�c

    > wola�abym zacz�� od czego� ma�ego. W gr� wchodz� motocykle do 3ty�
    > z�otych. Licz� na wasz� pomoc. Prosi�abym o podanie konkretnych modeli. Z
    > g�ry dzi�kuj�. Szeroko�ci ;)

    Powinnaś być świadoma konsekwencji kupienia i jeżdżenia 125 bez uprawnień.
    Zarejestrowanie czegokolwiek na 50 nie rozwiązuje sprawy. W razie "czegoś" będą mieli
    przechlapane głównie twoi opiekunowie, a gdzieś dalej ty.. i nie będzie w tym 'lanie'
    najgorsze. Oczywiście ty będziesz uważać i wszyscy to wiedzą i są pewni że sobie
    poradzisz, ale nie jestem już taki pewny że sobie poradzą inni uczestnicy na drodze
    co pewnie zauważysz po paru tygodniach intensywnej jazdy.

    Niemniej jednak z przyjemnością było by spotykać 20latki z 5 letnim doświadczeniem
    dwu-kółkowym. Dlatego życzę ci owocnej nauki na nsr125.

  • 19. Data: 2011-08-11 13:58:54
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-11 09:00, WIADRO pisze:

> [...]
    >
    > Niemniej jednak z przyjemnością było by spotykać 20latki z 5 letnim doświadczeniem
    dwu-kółkowym. Dlatego życzę ci owocnej nauki na nsr125.
    Co ty tam wiesz:-P Przecież osobnik jeżdżący kilkanaście/siąt lat nie
    może przecież być mądrzejszy/bardziej doświadczony od małolata po
    pierwszym sezonie na skucie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2011-08-11 22:58:01
    Od: " turpin" <t...@W...gazeta.pl>

    Jacot <j...@m...pl> napisał(a):

    > A Ty sie ani nie podpisales ani nie popisales.

    Podpisywałem się z imienia i nazwiska na prm od 1997, Jacocie Drogi (jeździłem
    wtedy, za przeproszeniem, wirażką o pojemności połowy flaszki Piwa Barbakan)
    do cośokoło 2005. Potem zagrał mi Ogiński i straciłem ten adres internetowy.

    A z tą Hondziunią CR50, to jako żywo Karoliny nie zamierzałem drażnić czy
    obrażać, tylko mi się obrazki tych pierdopędów jakoś tak źle poguglały.
    Przyzwoity długonogi motorower mmiałem na myśli, jako propozycję.

    Dalej masz tego Junaka?

    turpin (ZR)
    BMWF800GS