eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziałanie sprzęgła po wymianie pompy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 21. Data: 2017-06-29 21:01:57
    Temat: Re: Działanie sprzęgła po wymianie pompy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To przegrales. Odkad wprowadzili sprzegla z sprezyna centralna nic sie w nich nie
    reguluje z wyjatkiem pierwszego ustawienia pedalu sprzegla. W lozyskach z lapkami
    musial byc luz technologiczny pomiedzy lozyskiem oporowym a lapkami. W sprzeglach z
    sprezyna cetralna lozysko oporowe caly czas dotyka z niewielka sila do pierscienia
    oporowego w sprzegle lub bezposrednio do sprezyny. Jak zuzywa sie przede wszystkim
    tarcza to srodkowa czesc sprezyny centralnej podnosi sie i poprzez linke lub
    hydraulike powoduje zmiany polozenia pedalu. Moze byc i troche inaczej. Jesli pompa
    cofa sie do mechanicznego oporu to za wysokosc pedalu sprzegla odpowiada dlugosc
    popychacza pomiedzy tlokiem pompy a pedalem. Wtedy w miare zuzywania sie tarczy
    bedzie malal skuteczny skok wysprzeglika. Sprzeglo pomimo ze pedal bedzie zawsze w
    tym samym miejscu bedzie bralo coraz nizej az dojdzie do takiego momentu ze beda
    trudno wchodzily biegi a wsteczny bedzie zgrzytal. Samoregulatory w wysprzeglikach
    byly stosowane w drozszych samochodach wyposazonych w sprzeglo z lapkami. Bo w nich
    jak wczesniej pisalem wymagany byl luz technologiczny pomiedzy lapkami a lozyskiem
    oporowym. Dzialalo to podobnie jak samoregulator do zaworu.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: