-
X-Received: by 10.36.78.203 with SMTP id r194mr415364ita.3.1498762917602; Thu, 29 Jun
2017 12:01:57 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.36.78.203 with SMTP id r194mr415364ita.3.1498762917602; Thu, 29 Jun
2017 12:01:57 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
188no146472itx.0!news-out.google.com!k7ni3611itk.0!nntp.google.com!188no146469i
tx.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 29 Jun 2017 12:01:57 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <u...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
References: <1hd937j4qqm8e$.3d6kp06ads86.dlg@40tude.net>
<5954de39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5955255a$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<u...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Działanie sprzęgła po wymianie pompy
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 29 Jun 2017 19:01:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609197
[ ukryj nagłówki ]To przegrales. Odkad wprowadzili sprzegla z sprezyna centralna nic sie w nich nie
reguluje z wyjatkiem pierwszego ustawienia pedalu sprzegla. W lozyskach z lapkami
musial byc luz technologiczny pomiedzy lozyskiem oporowym a lapkami. W sprzeglach z
sprezyna cetralna lozysko oporowe caly czas dotyka z niewielka sila do pierscienia
oporowego w sprzegle lub bezposrednio do sprezyny. Jak zuzywa sie przede wszystkim
tarcza to srodkowa czesc sprezyny centralnej podnosi sie i poprzez linke lub
hydraulike powoduje zmiany polozenia pedalu. Moze byc i troche inaczej. Jesli pompa
cofa sie do mechanicznego oporu to za wysokosc pedalu sprzegla odpowiada dlugosc
popychacza pomiedzy tlokiem pompy a pedalem. Wtedy w miare zuzywania sie tarczy
bedzie malal skuteczny skok wysprzeglika. Sprzeglo pomimo ze pedal bedzie zawsze w
tym samym miejscu bedzie bralo coraz nizej az dojdzie do takiego momentu ze beda
trudno wchodzily biegi a wsteczny bedzie zgrzytal. Samoregulatory w wysprzeglikach
byly stosowane w drozszych samochodach wyposazonych w sprzeglo z lapkami. Bo w nich
jak wczesniej pisalem wymagany byl luz technologiczny pomiedzy lapkami a lozyskiem
oporowym. Dzialalo to podobnie jak samoregulator do zaworu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=