eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziałanie sprzęgła po wymianie pompyRe: Działanie sprzęgła po wymianie pompy
  • X-Received: by 10.36.78.203 with SMTP id r194mr415364ita.3.1498762917602; Thu, 29 Jun
    2017 12:01:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.78.203 with SMTP id r194mr415364ita.3.1498762917602; Thu, 29 Jun
    2017 12:01:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    188no146472itx.0!news-out.google.com!k7ni3611itk.0!nntp.google.com!188no146469i
    tx.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 29 Jun 2017 12:01:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <u...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <1hd937j4qqm8e$.3d6kp06ads86.dlg@40tude.net>
    <5954de39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5955255a$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <u...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Działanie sprzęgła po wymianie pompy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 29 Jun 2017 19:01:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609197
    [ ukryj nagłówki ]

    To przegrales. Odkad wprowadzili sprzegla z sprezyna centralna nic sie w nich nie
    reguluje z wyjatkiem pierwszego ustawienia pedalu sprzegla. W lozyskach z lapkami
    musial byc luz technologiczny pomiedzy lozyskiem oporowym a lapkami. W sprzeglach z
    sprezyna cetralna lozysko oporowe caly czas dotyka z niewielka sila do pierscienia
    oporowego w sprzegle lub bezposrednio do sprezyny. Jak zuzywa sie przede wszystkim
    tarcza to srodkowa czesc sprezyny centralnej podnosi sie i poprzez linke lub
    hydraulike powoduje zmiany polozenia pedalu. Moze byc i troche inaczej. Jesli pompa
    cofa sie do mechanicznego oporu to za wysokosc pedalu sprzegla odpowiada dlugosc
    popychacza pomiedzy tlokiem pompy a pedalem. Wtedy w miare zuzywania sie tarczy
    bedzie malal skuteczny skok wysprzeglika. Sprzeglo pomimo ze pedal bedzie zawsze w
    tym samym miejscu bedzie bralo coraz nizej az dojdzie do takiego momentu ze beda
    trudno wchodzily biegi a wsteczny bedzie zgrzytal. Samoregulatory w wysprzeglikach
    byly stosowane w drozszych samochodach wyposazonych w sprzeglo z lapkami. Bo w nich
    jak wczesniej pisalem wymagany byl luz technologiczny pomiedzy lapkami a lozyskiem
    oporowym. Dzialalo to podobnie jak samoregulator do zaworu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: