-
X-Received: by 10.36.78.203 with SMTP id r194mr415364ita.3.1498762917602; Thu, 29 Jun
2017 12:01:57 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.36.78.203 with SMTP id r194mr415364ita.3.1498762917602; Thu, 29 Jun
2017 12:01:57 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
188no146472itx.0!news-out.google.com!k7ni3611itk.0!nntp.google.com!188no146469i
tx.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 29 Jun 2017 12:01:57 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <u...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
References: <1hd937j4qqm8e$.3d6kp06ads86.dlg@40tude.net>
<5954de39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5955255a$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<u...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Działanie sprzęgła po wymianie pompy
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 29 Jun 2017 19:01:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609197
[ ukryj nagłówki ]To przegrales. Odkad wprowadzili sprzegla z sprezyna centralna nic sie w nich nie
reguluje z wyjatkiem pierwszego ustawienia pedalu sprzegla. W lozyskach z lapkami
musial byc luz technologiczny pomiedzy lozyskiem oporowym a lapkami. W sprzeglach z
sprezyna cetralna lozysko oporowe caly czas dotyka z niewielka sila do pierscienia
oporowego w sprzegle lub bezposrednio do sprezyny. Jak zuzywa sie przede wszystkim
tarcza to srodkowa czesc sprezyny centralnej podnosi sie i poprzez linke lub
hydraulike powoduje zmiany polozenia pedalu. Moze byc i troche inaczej. Jesli pompa
cofa sie do mechanicznego oporu to za wysokosc pedalu sprzegla odpowiada dlugosc
popychacza pomiedzy tlokiem pompy a pedalem. Wtedy w miare zuzywania sie tarczy
bedzie malal skuteczny skok wysprzeglika. Sprzeglo pomimo ze pedal bedzie zawsze w
tym samym miejscu bedzie bralo coraz nizej az dojdzie do takiego momentu ze beda
trudno wchodzily biegi a wsteczny bedzie zgrzytal. Samoregulatory w wysprzeglikach
byly stosowane w drozszych samochodach wyposazonych w sprzeglo z lapkami. Bo w nich
jak wczesniej pisalem wymagany byl luz technologiczny pomiedzy lapkami a lozyskiem
oporowym. Dzialalo to podobnie jak samoregulator do zaworu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg