  • 11. Data: 2007-02-21 21:13:47
    Temat: Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > 25 tys zl za 100Mb/s ? To duzo ?

    oczywiscie
    to duzo nawet jak na TP :D

    --
    pozdros
    icek

  • 12. Data: 2007-02-21 21:22:30
    Temat: Re: Dzia3ania UKE pogarszaj? konkurencyjno?a rynku
    Od: "Almon B. Strowger jr" <n...@w...pl>

    Jan Werbinski napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@k...org.pl> napisał w
    > wiadomości news:1172075056.29763.11.camel@qrnik...

    > [...]
    >
    > Poproszę o źródło.
    >
    > ---
    >
    > Trójeczka, wiadomości co pół godziny.

    aż mi miło, ze wczoraj SAM to powiedziałem dzwoniącemu do mnie z
    polecenia prezesa Tyla pracownikowi UKE

  • 13. Data: 2007-02-21 21:24:19
    Od: "Almon B. Strowger jr" <b...@p...wytnij.AntySPAM.com>

  • 14. Data: 2007-02-21 22:04:03
    Od: glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK>

    icek napisał(a):

    > oczywiscie
    > to duzo nawet jak na TP :D

    skad takie ceny ?
    evpn tp za 100Mbps bez bgp to 11 tysi

  • 15. Data: 2007-02-21 22:55:34
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > 250 zł za 1Mb/s to dla ciebie dużo ?

    650 zł za 1Mb to dla mnie dużo. Tyle płacę i nie mogę obniżyć. W moim
    mieście nie ma nawet prawdziwego ATM, ale sklejona plastrem prowizorka
    oparta na zbondowanych FR. Konkurencji brak, bo Dialog to nie konkurencja.

    > bzdury gadasz. Internet operatorski nigdy nie był w polsce tak tani jak
    > jest
    > obecnie. Co jak co ale jak dla mnie te 250 zł za 1Mb/s to jest bardzo
    > mało.

    Twoja cena 250 to chyba obejmuje maks 15% obszaru Polski.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2007-02-21 22:56:48
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "glappo" <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał w wiadomości

    > skad takie ceny ?
    > evpn tp za 100Mbps bez bgp to 11 tysi

    Ile takie łącze kosztuje za miedzą? Teoretycznie mógłbym sobie pociągnąć
    radiolinię z Niemiec, ale dzięki wspaniałemu prawu mi nie wolno.

  • 17. Data: 2007-02-21 22:58:28
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    glappo napisał(a):

    >>> 25 tys zl za 100Mb/s ? To duzo ?

    > skad takie ceny ?
    > evpn tp za 100Mbps bez bgp to 11 tysi
    a z "basic" BGP za "raptem" pare tys więcej..
    ale to duuuuzo mniej niz 25tys

    --
    pozdros
    icek

  • 18. Data: 2007-02-22 07:47:49
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <eriiut$c7g$1@nemesis.news.tpi.pl> Jan Werbinski napisał(a):

    > 650 zł za 1Mb to dla mnie dużo. Tyle płacę i nie mogę obniżyć. W moim
    > mieście nie ma nawet prawdziwego ATM, ale sklejona plastrem prowizorka
    > oparta na zbondowanych FR. Konkurencji brak, bo Dialog to nie konkurencja.

    Zestaw sobie radiolinie do większego miasta czy lokalizacji gdzie jest
    Exatel,GTS,TKTelekom czy inni.

    > Twoja cena 250 to chyba obejmuje maks 15% obszaru Polski.

    Cały tylko trzeba chcieć :-)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 19. Data: 2007-02-22 08:35:44
    Od: ip <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl>

    > Ile takie łącze kosztuje za miedzą? Teoretycznie mógłbym sobie pociągnąć
    > radiolinię z Niemiec, ale dzięki wspaniałemu prawu mi nie wolno.

    Nie wolno.....?? Podaj jakąś podstawę prawną, bo ja się też do tego
    przymierzam, ale z Czech chcę wziąść neta.

    ip

  • 20. Data: 2007-02-22 09:59:35
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "ip" <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wolno.....?? Podaj jakąś podstawę prawną, bo ja się też do tego
    > przymierzam, ale z Czech chcę wziąść neta.

    Oczywiście, że wolno.
    Elektrownie atomowe też wolno budować.