  • 21. Data: 2010-09-18 13:36:26
    Temat: Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Zamierzam kupić dysk zewnętrzny do tunera satelitarnego. Pojemność ma
    > znaczenie drugorzędne (250-320G, może więcej). Ważne by był
    > niezawodny, wystarczająco szybki, zasilany przez złącze USB i nie
    > stwarzał problemów. Niektórzy użytkownicy narzekają na agresywne
    > funkcje oszczędzania energii. Co polecacie?

    Niedawno kupiłem Seagate 2,5" 400 GB w obudowie ICY BOX.
    Prędkość dysku nie ma znaczenia, bo ograniczeniem jest przepustowość USB 2.0

    Zasilanie przez port USB - nie zauważyłem problemów. Co do "funkcji
    oszczędzania", wydaje mi się że dysk się kręci przez cały czas. Na plus -
    gumowa otoczka plus zamszopodobne etui, z których nie trzeba dysku nigdy
    wyjmować.

    --
    Azarien

  • 22. Data: 2010-09-18 13:36:49
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]

    gumowa otoczka plus zamszopodobne etui, z których nie trzeba dysku nigdy

    Wydałem 230 zł.

    --
    Azarien

  • 23. Data: 2010-09-18 14:04:35
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Wiktor S. napisał(a):

> [...]
    > gumowa otoczka plus zamszopodobne etui, z których nie trzeba dysku nigdy

    Dzięki za wiadomość. Tańsze są samsungi 250 i 320 MB. Może warto dołożyć
    parę złotych.
    pzdr.
    f.

  • 24. Data: 2010-09-18 14:41:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-18 14:56, Użytkownik Fonon napisał:

    > A po co? Temat nie dotyczy wszystkich dysków jako takich, tylko dysków z
    > interfejsem USB 2, a więc praktycznie w obudowie. To ja proszę o
    > rekomendację, a nie proponuję to czy tamto.
    > Dodam, że nie interesują mnie też dyski używane, fabrycznie
    > regenerowane, bez faktury itd.

    Obudowy do dysków 2,5 zaczynają się od 50zł do dysków 3,5 od
    80-100zł (zasilacz zwiększa cenę). Wszystkie ceny jakie
    podawałem dotyczyły urządzeń nowych. :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-09-18 16:07:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Fonon" i7013f$dag$...@h...uw.edu.pl

    Co polecacie?

    http://www.kirk.pl/pricelist/item.aspx?PID=C7720569

    Transcend StoreJet 25 Mobile 500GB ext. HDD 2.5'' USB

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-09-18 18:52:14
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a co sądzicie o dyskach A-data ??

  • 27. Data: 2010-09-18 19:39:55
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    >a co sądzicie o dyskach A-data ??

    A-Data to tylko obudowa
    Dysk to ni mam pojęcia jaki jest

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2010-09-18 20:30:00
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał(a):
    > Obudowy do dysków 2,5 zaczynają się od 50zł do dysków 3,5 od
    > 80-100zł (zasilacz zwiększa cenę). Wszystkie ceny jakie
    > podawałem dotyczyły urządzeń nowych. :-)
    To daje min. 230 zł za 3.5", podczas gdy np. samsungi 250-320 GB (w
    obudowie) można kupić w cenie 160-180 zł. Zasilacze z założenia mnie nie
    interesują. Dodam, że kombinacja przypadkowego dysku i obudowy nic mi
    nie daje. Co z tego, że może być niedrogo? Prosiłem o rekomendacje
    konkretnych modeli dysków zewnętrznych, czyli w obudowie, jako
    sprawdzonych i spełniających określone warunki.
    f.

  • 29. Data: 2010-09-18 20:37:42
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Prosiłem o rekomendacje konkretnych modeli dysków zewnętrznych,
    > czyli w obudowie, jako sprawdzonych i spełniających określone
    > warunki.

    Polecam tę serię
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/76221/No
    tebooki_i_netbooki/Akcesoria/PQI_Turbo_Boost_H550_50
    0GB_USB2_0_Black.html
    Ładna obudowa, bardzo zgrabny i funkcjonalny pokrowiec, normalne
    gniazdo miniUSB i najważniejsze - startuje na byle jakim kablu 1.8m
    (przynajmniej mój).

  • 30. Data: 2010-09-18 21:08:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-18 22:30, Użytkownik Fonon napisał:

> [...]
    > interesują. Dodam, że kombinacja przypadkowego dysku i obudowy nic mi
    > nie daje. Co z tego, że może być niedrogo? Prosiłem o rekomendacje

    I wyszło na jaw w jaki sposób uzyskałeś tańszy dysk 2,5 a droższy
    3,5, ten tańszy był po prostu mniejszej pojemności. :-)
    Przy tej samej pojemności za 2,5 cala zapłacisz od 310 do 340zł.