  • 31. Data: 2012-04-27 15:48:42
    Temat: Re: [OT] Zakup SSD - jak wrzucić system?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message
    news:jn9dk9$4oc$1@node2.news.atman.pl...
    > zajebiaszczo, sciagam, moze sie przyda :)
    > A czy w druga strone trzeba robić coś szczegolnego? Z SSD na HDD?

    raczej nie, w obu przypadkach warto sie upewnic ze windows wie na czym
    jest i dostosowal do tego uslugi (wyszukiwanie, defragmentacja itd. itp.)

  • 32. Data: 2012-04-27 15:50:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/04/2012 14:48, m4rkiz wrote:
    > "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message
    >
    > raczej nie, w obu przypadkach warto sie upewnic ze windows wie na czym
    > jest i dostosowal do tego uslugi (wyszukiwanie, defragmentacja itd. itp.)

    Co ciekawe, mój 7 wcale się do SSD nie dostosował podczas instalacji i
    musiałem defragmentację wyłączyć ręcznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2012-04-27 15:56:06
    Temat: Re: Dysk ssd 2,5" najtańszy
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> wrote in message
    > np. transcend i pretec mają w swojej ofercie, gdy jednak sprawdziłem
    > dostępnośc w jednej z większych hurtowni w PL, to na stanie nie ma żadnego
    > IDE. Raczej sprzęt na zamówienie.

    a ja wlasnie wsadzilem do della d420 cos jeszcze mniej typowego
    (dysk ssd 1,8 cala, ZIF)
    http://www.memoryc.com/storage/solidstatedisk/32gbru
    ncoreproiv5mm18inchpatazif.html

    i musze przyznac ze jestem pozytywnie zdziwiony wydajnoscia
    (dysk na W7 i podstawowe programy, 'dane' - w sumie tylko do
    odczytu - mam na 32GB karcie SD i dysku na usb)

    ale to taka sztuka dla sztuki, niemal podwajajaca wartosc sprzetu ;)