  • 1. Data: 2012-10-23 02:39:04
    Temat: Dysk i karta SAS - beda one dzialac
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam, Zwracam sie z prosba o pomoc, jako iz znam odpowiednich slow do wpisania w
    wyszukiwarce. Mam dysk oraz karte, ale nie wiem, czego potrzebuja by wspolzyc. Jest
    jakis kabel (moj jest zakonczony calkiem inna wtyczka), a moze to inny standard?

    http://goo.gl/pOujo
    http://goo.gl/IVZ9o

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2012-10-23 08:46:03
    Temat: Re: Dysk i karta SAS - beda one dzialac
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    G Nowak nabazgral(a):

> [...]
    > wpisania w wyszukiwarce. Mam dysk oraz karte, ale nie wiem, czego
    > potrzebuja by wspolzyc. Jest jakis kabel (moj jest zakonczony calkiem inna

    Dysk wyglada normalnie, podaj co to za modele dysku i karty bo prócz tego ze
    to dell to nic wiecej nie wiadomo.

    http://www.serialstoragewire.org/Articles/2007_07/it
    insights24.html

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 3. Data: 2012-10-23 09:03:30
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Dysk wyglada normalnie, podaj co to za modele dysku i karty bo pr�cz tego ze
    > to dell to nic wiecej nie wiadomo.
    > http://www.serialstoragewire.org/Articles/2007_07/it
    insights24.html

    Dzieki, Karta to E2K-UCP-61(B), dysk MK2001TRKB.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2012-10-23 09:30:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    G Nowak nabazgral(a):

    insights24.html
    > Dzieki, Karta to E2K-UCP-61(B), dysk MK2001TRKB.

    Kontroler masz SAS 3 Gb/s a dysk SAS 6 Gb/s i tu moze byc róznica w zlaczu,
    nie potwierdze ci teraz bo musial bym sie upewnic na 100% a nie jestem :)

  • 5. Data: 2012-10-23 10:12:54
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Kontroler masz SAS 3 Gb/s a dysk SAS 6 Gb/s i tu moze byc róznica w zlaczu,
    > nie potwierdze ci teraz bo musial bym sie upewnic na 100% a nie jestem :)

    To wiem, niby sa kompatybilne wstecz.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2012-10-27 11:41:24
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.10.2012 02:39, G Nowak pisze:
> [...]
    jakis kabel (moj jest zakonczony calkiem inna wtyczka), a moze to inny standard?

    Dyski mają gniazda dokładnie takie jak SATA, ale bez przerwy
    między częścią sygnałową i zasilania (wymagany jeden wspólny
    kabel, a nie dwa osobne, jak w SATA).

    Kartę SAS masz pewnie z wyjściem wielotorowym, wymagającym
    odrębnego rozdzielacza. Czyli musisz szukać jeszcze dodatko-
    wego sprzętu/okablowania.

    Wszystko masz opisane tutaj:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_attached_SCSI

    """""""|