  • 1. Data: 2012-10-22 21:38:45
    Temat: Wyszukiwarka laptopa
    Od: Wojciech Waga <n...@d...pl>

    Cześć,

    czy ktoś kojarzy jakiś dobry sklep co pozwala na wyszukanie laptopa po
    parametrach? Niestety np. na Allegro sprzedawcy nie wypełniają pól i jak
    się poda kilka parametrów to już jest pusty rezultat. A może ktoś zna
    coś co spełnia te punkty:

    * płaski (najlepiej bez DVD)
    * metalowa obudowa
    * intel i3/5
    * matowa matryca > 1680x1050, najlepiej niepanoramiczna

    pozdr.
    w.

  • 2. Data: 2012-10-22 21:41:52
    Temat: Re: Wyszukiwarka laptopa
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-22 19:38:45 +0000, Wojciech Waga <n...@d...pl> said:

    > * płaski (najlepiej bez DVD)
    > * metalowa obudowa
    > * intel i3/5
    > * matowa matryca > 1680x1050, najlepiej niepanoramiczna

    :)
    <http://store.apple.com/us/configure/MD104LL/A>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-10-23 11:52:40
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 22 października 2012 (21:38:45) napisano:

> [...]

    > * metalowa obudowa
    > * intel i3/5
    * matowa matryca >> 1680x1050, najlepiej niepanoramiczna

    Ja polecam:
    http://www.kuzniewski.pl/
    (do wyszukiwania modeli).

    Niestety, tam jest tylko średnia-wyższa póła.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 4. Data: 2012-10-25 10:42:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Oct 2012 21:38:45 +0200, Wojciech Waga <n...@d...pl>
    wrote:

    >Cześć,
    >
    >czy ktoś kojarzy jakiś dobry sklep co pozwala na wyszukanie laptopa po
    >parametrach?
    Ja szukam (ale nie koniecznie kupuje) na
    http://www.komputronik.pl/category/5022/Laptopy_i_ne
    tbooki.html

    WAM