  • 21. Data: 2013-02-15 17:25:55
    Temat: Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > +10 do lansu

    Raczej zobaczenie, że SSD się zatyka.

  • 22. Data: 2013-02-15 17:41:41
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 17:25:55 +0100, qwerty napisał(a):

    > Raczej zobaczenie, że SSD się zatyka.

    Swietny dowod ...na nic.
    Dam Ci podobny. Wez HDD bedacy w czasie odczytu/zapisu i nim kilka rsazy
    pierdolnij o twardy przedmiot. Wnioski beda podobnie sensowne.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2013-02-15 18:10:43
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Witam
    Male pytanko. Co trace nie majac zainstalowanego Plextool? Aktualnie
    widze jest w wersji 1.0.7 ale u mnie nie dziala. Jego zainstalowanie
    powoduje ze dioda dysku swieci non stop a program sie nie laduje, do
    tego na max zamula komp (cos sie zre i zwisa). Restart kompa to win 7
    x64 ledwo wstaje. Jedyne wyjscie to wybicie procesu i odinstalowanie i
    wtedy smiga jak w testach na fotkach. Drazyc temat czy olac? (jestem za
    ta druga opcja bo wszelkie dane o dysku mam z CrystalDisk Info)

    Krzysiek

  • 24. Data: 2013-02-15 18:49:13
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 18:10:43 +0100, Tasiorsa napisał(a):

    > Male pytanko. Co trace nie majac zainstalowanego Plextool? Aktualnie

    Czemu mnie pytasz? Ja nie mam plextora i nie wiem po co jest ten tool.
    Zgaduje, ze po nic - ale tylko zgaduje. Googla spytaj.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2013-02-15 19:18:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Swietny dowod ...na nic.
    > Dam Ci podobny. Wez HDD bedacy w czasie odczytu/zapisu i nim kilka rsazy
    > pierdolnij o twardy przedmiot. Wnioski beda podobnie sensowne.

    Chyba twoi rodzice tak zrobili z tobą jak byłeś młody.
    Miał kto zrobić, nie ma kto zabić...

  • 26. Data: 2013-02-15 19:30:21
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 19:18:55 +0100, qwerty napisał(a):

    > Chyba twoi rodzice tak zrobili z tobą jak byłeś młody.
    > Miał kto zrobić, nie ma kto zabić...

    Tylko tyle masz do powiedzenia cwelu?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 27. Data: 2013-02-15 21:13:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 17:41:41 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Swietny dowod ...na nic.
    > Dam Ci podobny. Wez HDD bedacy w czasie odczytu/zapisu i nim kilka rsazy
    > pierdolnij o twardy przedmiot. Wnioski beda podobnie sensowne.

    Mhm. Nawalanie pracującym dyskiem talerzowym to normalna rzecz. W końcu
    wszyscy tak robią. To taki doskonały test odporności dysku na uszkodzenia
    mechaniczne. Wykorzystanie TrueCrypta jest jednakowżo czymś nienormalnym. Bo
    co za dureń wpada na pomysł szyfrowania danych na swoim dysku. No cymbał
    jakiś albo ktoś z paranoją a'la Antek Policmajster.

    A poważniej. Dotrze do Ciebie, że są miejsca i zastosowania, w których SSD
    jest świetnym wynalazkiem, a równocześnie są miejsca i zastosowania, w
    których mechanizm szyfrowania np. realizowany TrueCryptem jest podstawowym
    wymogiem, a połączenie czegoś takiego z SSD skutkuje niestety znaczącym
    spadkiem wydajnościo działania tego ostatniego?

    [ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What, ]
    [ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
    [ training she needs. ("Mission Impossible II") ]

  • 28. Data: 2013-02-15 21:54:44
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 21:13:10 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    > jakiś albo ktoś z paranoją a'la Antek Policmajster.
    >
    > A poważniej. Dotrze do Ciebie, że są miejsca i zastosowania, w których SSD

    Halo! Dlaczego za kazdym razem rzucasz sie bez sensu nie wnikajac w sens
    watku tylko stajac z automatu po przeciwnej stronie posiadacza SSD??
    Pisze sobie spokojnie i merytorycznie z Tasiorsa o SSD, wszystko wporzo.
    Nagle nie pytany o zdanie, nie majac kompletnie nic sensownego do
    powiedzenia, bez potrzeby wpierdala sie jakis oszolom i wali tekst o True
    Crypcie na SSD. To Ci nie przeszkadza i Cie nie irytuje? Czemu jego sie nie
    czepisz, ze bruzdzi i robi offtopy? Tylko sie musisz czepic akurat mnie.
    Zarowno ja, jak i Ty jak i wielu innych userow wie, ze SSD sie nie nadaje do
    True Crypta, wiec sie SSD przy takim wymaganiu nie wybiera, ale koles musial
    sie czegos dojebac, bo nie ma w zyciu nic ciekawszego do roboty. Zatem
    odpowiadam mu rownie merytorycznie i finito...
    ...byloby finito, ale wtedy na bialym rumaku w srebrnej zbroi wjezdza PR,
    pogromca posiadaczy SSD i niesie przez nikogo nie zamawiany kaganek oswiaty.
    Dzizas. Wez sie chlopie wychilloutuj.

    ple, ple, ple...

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 29. Data: 2013-02-15 22:40:06
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 15 Feb 2013 21:13:10 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <5...@m...przemekryk.no-ip.info>
    od Przemysław Ryk <p...@g...com> :

> [...]
    >wymogiem, a połączenie czegoś takiego z SSD skutkuje niestety znaczącym
    >spadkiem wydajnościo działania tego ostatniego?

    Z łatwością można sobie dobrać dysk SSD, w którym efekt spowolnienia
    będzie niewielki(agresywny śmieciarz, duży over-provisioning), można
    też zostawić sobie niespartycjonowany obszar(30-40 procent), można też
    nie stosować dysków SSD do Truecrypta, bo nie zalecają tego nawet
    twórcy tego programu. Nawiasem mówiąc, dyski mechaniczne skazane są na
    wymarcie w ciągu 5-10 lat, prawdopodobnie dobiją je SSD oparte na
    memrystorach.
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

  • 30. Data: 2013-02-15 22:54:06
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > twórcy tego programu. Nawiasem mówiąc, dyski mechaniczne skazane są na
    > wymarcie w ciągu 5-10 lat, prawdopodobnie dobiją je SSD oparte na

    o co chodzi z tym tc i ssd? tak w 2 zdaniach gdybys mogl.

    nie wyobrazam sobie uzytkowac laptopa bez szyfrowania dysku w calosci tc