    From: Tasiorsa <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB
    Date: Thu, 07 Feb 2013 15:15:16 +0100

    Witam
    Chcialem zapytac jakie jest Wasze zdabnie na temat Dysk SSD Plextor M5
    Pro 2,5'' 128GB?
    Pytam bo sie przymierzalem do Intela 520 120 GB ale ten dysk to jak ze
    swieca szukac to raz a dwa poczytalem testy i wychodzi w nich cudnie.
    http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/test_plextor_m5_
    pro_128256512_gb_marvell_kontratakuje
    http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/wielki_test_30_d
    yskow_ssd_120_gb_jaki_ssd_kupic?page=0%2C8
    I zanim zostane zmieszany z blotem. Tak mam dyski mechaniczne, tak mam
    na nich dane (2x1,5TB i 2 TB) a ten SSD ma wylacznie sluzyc jako
    systemowy, gdzie kopie systemu mam zbackupowana i w przypadku padu nie
    bedzie to wielki bol. Ponadto nie kupuje dysku za ostatnie gorsze wiec
    nie warto i szkoda kasy argument odpada :)
    Krzysiek