-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Dwumasa i tarcza.
Date: Mon, 10 Nov 2014 09:35:16 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 11
Message-ID: <m3ptc6$hvb$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.24.217.166
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1415608518 18411 185.24.217.166 (10 Nov 2014 08:35:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Nov 2014 08:35:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548974
[ ukryj nagłówki ]Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że
kończy się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę
pytań:
1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
tłumiących drgania?
2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
sprężynami?
3. inne patenty?
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.14 11:00 yabba
- 10.11.14 11:47 MarcinJM
- 10.11.14 12:04 Lewis
- 10.11.14 12:52 MarcinJM
- 10.11.14 16:00 Jacek
- 10.11.14 16:40 k...@g...com
- 10.11.14 16:53 Irokez
- 10.11.14 18:12 Jacek
- 10.11.14 23:13 Lewis
- 10.11.14 23:33 X-Man
- 11.11.14 01:07 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!