eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa i tarcza.Dwumasa i tarcza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Dwumasa i tarcza.
    Date: Mon, 10 Nov 2014 09:35:16 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 11
    Message-ID: <m3ptc6$hvb$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.24.217.166
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1415608518 18411 185.24.217.166 (10 Nov 2014 08:35:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Nov 2014 08:35:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548974
    [ ukryj nagłówki ]

    Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
    Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że
    kończy się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę
    pytań:

    1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
    tłumiących drgania?
    2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
    sprężynami?
    3. inne patenty?
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: