  • 151. Data: 2010-06-18 14:53:11
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hvdmfi$ct1$1@news.onet.pl...

    > ABS bardzo często ZMNIEJSZA Twoje szanse na uniknięcie kolizji. Na 3
    > kolizje jakie miałem daję rękę uciąć że gdyby nie ten wynalazek 2 bym
    > uniknął w 3 nie byłoby różnicy.

    Wiec wyjmij bezpiecznik i przestan biadolic, w czym problem?!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 152. Data: 2010-06-18 15:15:16
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > Wiec wyjmij bezpiecznik i przestan biadolic, w czym problem?!

    I poruszaj się z automatyczną skrzynią biegów w trybie serwisowym...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 153. Data: 2010-06-18 16:29:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Jun 2010 20:49:33 +0200, w <hvdqpg$q0g$1@news.onet.pl>, "Lewis"
    <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > ośnieżone/oblodzone, koleś którego wyprzedzałem też zaczął wyprzedzać i
    > spychać mnie na pobocze. Lewa strona auta znalazła się na śniegu/lodzie i o
    > jakimkolwiek hamowaniu nie bylo mowy. Też moja wina?

    ABS wyłącza hamowanie. gdy jedna strona auta znajdzie się na śniegu?
    Aha...

  • 154. Data: 2010-06-18 16:31:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Jun 2010 21:23:42 +0200, w <hvdspi$fn$1@news.onet.pl>, "Lewis"
    <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > W całkowitym uniemożliwieniu hamowania, 2 koła na ośnieżonym poboczu i 2 na
    > całkiem znośnym afalcie, które wogóle nie hamują, gdyż te 2 będace na
    > poboczu się slizgają.

    Jeżeli chciałeś udowodnić, że nie masz pojęcia jak działa ABS -- to w pełni
    osiągnąłeś sukces.

  • 155. Data: 2010-06-18 16:32:13
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > ABS wyłącza hamowanie. gdy jedna strona auta znajdzie się na śniegu?
    > Aha...

    Oranicza siłe hamowania wszystkich kół w stosunku do tego które ma
    najmniejszą przyczepność, teraz lepiej?

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 156. Data: 2010-06-18 16:36:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Jun 2010 21:50:50 +0200, w <hvduce$50u$1@news.onet.pl>, "Lewis"
    <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Już przecież na to odpowiedziałem, całkowite uniemożliwienie jakiegokolwiek
    > hamowania, gdyż auto jest starszej generacji i każde z kół nie ma odrębnego
    > systemu ABS, a dziala "jeden za wszystkich", jedno się ślizga to sajonara,
    > nie hamujemy.

    4-kanałowe ABS-y były już w latach 70-tych. Napisz co to za auto, bo nie chcę
    bezpodstawnie zarzucać ci bredni :>

  • 157. Data: 2010-06-18 16:37:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oranicza siłe hamowania wszystkich kół w stosunku do tego które ma
    > najmniejszą przyczepność, teraz lepiej?

    ABS dziala niezaleznie dla kazdego kola.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 158. Data: 2010-06-18 16:37:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Jun 2010 20:19:51 +0000 (UTC), w <hve017$aju$24@inews.gazeta.pl>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 22:12:08 +0200, osobnik zwany Lewis
    > wystukał:

    > tak, piekny obrót do rowu.

    Raczej na drugą stronę jezdni -- akurat na tego "złego co spychał".

  • 159. Data: 2010-06-18 16:38:04
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    > ABS dziala niezaleznie dla kazdego kola.
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    nowa generacja owszem.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 160. Data: 2010-06-18 16:38:41

    Thu, 17 Jun 2010 22:25:51 +0200, w <hve0e4$atr$1@news.onet.pl>, "Lewis"
    <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Nie trzeba wciskać hamulca w podłoge tu wystarczyłoby jakby cały czas
    > hamowal z jakąś tam nieco większą siła która by nie powodowała
    > natychmiastowego piruetu.

    Żeby nie zrobić w tej sytuacji piruetu musiałbyś hamować tak, aby koła nie
    wpadły w poślizg.
    A jeżeli ten zły ABS ci się włączyć to znaczy to, że właśnie pomyliłeś się z
    hamowaniem z tą "jakąś tam nieco większą siłą".