  • 1. Data: 2009-09-03 19:36:09
    Temat: Dwa monitory i problem z primary przy starcie
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Mam podlaczone do karty dwa monitory (karta ma wyjscia DVI, VGA i HDMI),
    dopoki glowny szedl po DVI, a dodatkowy po VGA nie bylo problemu, teraz
    jednak podlaczylem inny kabel (zeby oba byly podlaczone cyfrowo) i glowny
    jedzie po kablu HDMI (w monitorze gniazdo DisplayPort z przejsciowka z
    HDMI), a dodatkowy po DVI. No i powstal problem. Przy starcie system
    bootuje sie na ekranie dodatkowym, a nie glownym jak do tej pory, jak to
    zmienic? Nie byloby duzego klopotu, gdyby nie to, ze ekran dodatkowy jest
    obrocony na pivocie o 90* i obraz startu systemu tak wlasnie jest
    wyswietlany.
    Czy jest na to rada?
    Wiem, ze moge podlaczyc je "odwrotnie", ale nie mam drugiego kabla DVI,
    jesli nie da sie inaczej to ostatecznie go dokupie, na razie szukam innegj
    drogi. W BIOSie nic nie moge na ten temat znalezc.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-09-03 21:48:07
    Temat: Re: Dwa monitory i problem z primary przy starcie
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.09.03 21:36, Norbert pisze:

    > HDMI), a dodatkowy po DVI. No i powstal problem. Przy starcie system
    > bootuje sie na ekranie dodatkowym, a nie glownym jak do tej pory, jak to

    Trochę zamącone. System działa, jak działał. Obraz był na DVI i dalej
    tak jest.

    > zmienic?

    Zacząć należałoby od początku, czyli od karty graficznej w której te
    wyjścia są.

    --
    Mar

  • 3. Data: 2009-09-03 23:21:29
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 23:48:07 +0200, Mariusz napisał(a):

    > Trochę zamącone. System działa, jak działał. Obraz był na DVI i dalej
    > tak jest.

    Owszem, tak jest.

    > Zacząć należałoby od początku, czyli od karty graficznej w której te
    > wyjścia są.

    Czyli co moge zrobic?

    --
    pozdrawiam