    From: Norbert <n...@r...no>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dwa monitory i problem z primary przy starcie
    Date: Thu, 3 Sep 2009 21:36:09 +0200
    Sender: n...@r...no

    Witam

    Mam podlaczone do karty dwa monitory (karta ma wyjscia DVI, VGA i HDMI),
    dopoki glowny szedl po DVI, a dodatkowy po VGA nie bylo problemu, teraz
    jednak podlaczylem inny kabel (zeby oba byly podlaczone cyfrowo) i glowny
    jedzie po kablu HDMI (w monitorze gniazdo DisplayPort z przejsciowka z
    HDMI), a dodatkowy po DVI. No i powstal problem. Przy starcie system
    bootuje sie na ekranie dodatkowym, a nie glownym jak do tej pory, jak to
    zmienic? Nie byloby duzego klopotu, gdyby nie to, ze ekran dodatkowy jest
    obrocony na pivocie o 90* i obraz startu systemu tak wlasnie jest
    wyswietlany.
    Czy jest na to rada?
    Wiem, ze moge podlaczyc je "odwrotnie", ale nie mam drugiego kabla DVI,
    jesli nie da sie inaczej to ostatecznie go dokupie, na razie szukam innegj
    drogi. W BIOSie nic nie moge na ten temat znalezc.

    --
    pozdrawiam
    Norbert