  • Data: 2010-06-23 05:47:31
    Temat: Dwa monitory - dwa pytania
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padł jeden z monitorów.

    1. Jak zachowa sie monitor lcd panoramiczny, jesli na liscie
    mozliwych rodzielczosci obrazu dawanych przez karte graficzna
    (to stara karta) nie ma "trybów panoramicznych",
    a "najwyzszy" tryb to 1600x1200?

    2. Czy mozecie mi polecic niedroga karte "panoramiczna"
    z dwoma zlaczami DVI, do której bym podlaczyl 2 monitory?
    Widze tylko karty ze zlaczami mieszanymi d-sub/dvi.

    Jeszcze dodam ze potrzebna jest mi rozdzielczosc i ostrosc,
    nie wydajnosc grafiki.

    dziekuje i pozdr. serd
    --
    A S