eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuze (za duze) spalanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 40

  • 21. Data: 2013-03-07 21:41:14
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>


    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:3bf35604-ab10-4a20-b836-335757770f69@googlegrou
    ps.com...


    NIe znam sie za bardzo na tym, ale zloguj silnik, zobacz jakie sa
    doladowania faktyczne, jakie wymagane przez sterownik, jak podaja wtryski
    etc.

    Logi mozesz wrzucic na forum passata i ludzie pomoga.
    Logowanie to podstawa dzialania. Potrzebny kabel KKL



  • 22. Data: 2013-03-08 08:41:07
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 21:37:06 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2013-03-07 21:35, Lewis pisze:
    >
    >
    >
    > > Jak masz vaga to dawaj logi z 3, 8, 11 kanału każdy oddzielnie,
    >
    >
    >
    > To oczywiście na 3 biegu od 1500RPM do 4000RPM z butem w podłodze.
    Witam

    Mam kabelek i taki soft na peceta, podlacze dzisiaj lapka i zobacze. Ale e tym aucie
    ciezko "dojechac" do 3 tys obrotow wiec nie wiem czy mi sie uda dociagnac do 4 000.
    Jak ostatnio z nimi gadalem (z szefem tej firmy) to powiedzial, ze poprosza o pomoc
    "kolegow ze Skody", heh ... Moze faktycznie radza sobie z mechanika ale cokolwiek
    wiecej to juz lipa. Wkur.... to, ze oddaja drugi raz auto a nie zrobia nawet jazdy
    probnej by auto sprawdzic.

    VAG'a podlacze z ciekawosci, nic sam nie mam zamiaru poprawiac, raz, ze sie na tym
    nie znam dwa, ze jak cos zrobie to mi potem powiedza, ze sam popsulem.


    Pozdrawiam
    Xiant


  • 23. Data: 2013-03-08 10:38:35
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-08 08:41, m...@g...com pisze:

    > Mam kabelek i taki soft na peceta, podlacze dzisiaj lapka i zobacze. Ale e tym
    aucie ciezko "dojechac" do 3 tys obrotow wiec nie wiem czy mi sie uda dociagnac do 4
    000.
    > Jak ostatnio z nimi gadalem (z szefem tej firmy) to powiedzial, ze poprosza o pomoc
    "kolegow ze Skody", heh ... Moze faktycznie radza sobie z mechanika ale cokolwiek
    wiecej to juz lipa. Wkur.... to, ze oddaja drugi raz auto a nie zrobia nawet jazdy
    probnej by auto sprawdzic.
    >
    > VAG'a podlacze z ciekawosci, nic sam nie mam zamiaru poprawiac, raz, ze sie na tym
    nie znam dwa, ze jak cos zrobie to mi potem powiedza, ze sam popsulem.
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Xiant
    >

    Podłączeniem waga o ile nie wleziesz w kodowanie i adaptacje nic nie
    zepsujesz, nawet śladu nie zostawisz.

    Zatem pojedź chociaż do 3kRPM. Da to jakiś obraz tego co się dzieje i
    poradzimy.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 24. Data: 2013-03-08 12:37:50
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 8 marca 2013 10:38:35 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2013-03-08 08:41, m...@g...com pisze:
    >
    >
    >
    > > Mam kabelek i taki soft na peceta, podlacze dzisiaj lapka i zobacze. Ale e tym
    aucie ciezko "dojechac" do 3 tys obrotow wiec nie wiem czy mi sie uda dociagnac do 4
    000.
    >
    > > Jak ostatnio z nimi gadalem (z szefem tej firmy) to powiedzial, ze poprosza o
    pomoc "kolegow ze Skody", heh ... Moze faktycznie radza sobie z mechanika ale
    cokolwiek wiecej to juz lipa. Wkur.... to, ze oddaja drugi raz auto a nie zrobia
    nawet jazdy probnej by auto sprawdzic.
    >
    > >
    >
    > > VAG'a podlacze z ciekawosci, nic sam nie mam zamiaru poprawiac, raz, ze sie na
    tym nie znam dwa, ze jak cos zrobie to mi potem powiedza, ze sam popsulem.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    > > Xiant
    >
    > >
    >
    >
    >
    > Podłączeniem waga o ile nie wleziesz w kodowanie i adaptacje nic nie
    >
    > zepsujesz, nawet śladu nie zostawisz.
    >
    >
    >
    > Zatem pojedź chociaż do 3kRPM. Da to jakiś obraz tego co się dzieje i
    >
    > poradzimy.
    OK, podlacze wieczorem i wrzuce na grupe co zdolam znalezc. Dzieki z gory.

    Pozdrawiam
    Xiant


  • 25. Data: 2013-03-08 12:42:52
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-08 12:37, m...@g...com pisze:

    > OK, podlacze wieczorem i wrzuce na grupe co zdolam znalezc. Dzieki z gory.
    >
    > Pozdrawiam
    > Xiant
    >


    Logi wrzuć tu:
    http://vaglog.rtnet.pl/


    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 26. Data: 2013-03-08 18:49:02
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 8 marca 2013 12:42:52 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2013-03-08 12:37, m...@g...com pisze:
    >
    >
    >
    > > OK, podlacze wieczorem i wrzuce na grupe co zdolam znalezc. Dzieki z gory.
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    > > Xiant
    >
    > >
    >
    >
    >
    >
    >
    > Logi wrzuć tu:
    >
    > http://vaglog.rtnet.pl/
    VAG nie pokazuje zadnych bledow, ale logow dynamicznych zrobic nie moge (albo nie
    umiem) w sofcie jaki mam udalo mi sie uzyskac tylko cos takiego:

    http://imageshack.us/photo/my-images/13/beztytuuen.g
    if/
    http://imageshack.us/photo/my-images/94/90970297.jpg
    /
    http://imageshack.us/photo/my-images/6/40293859.jpg/


    Nie rzucajcie pomidorami ... znam sie na tym delikatnie mowiac slabo.

    Pozdrawiam
    Xiant


  • 27. Data: 2013-03-08 19:13:31
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-08 18:49, m...@g...com pisze:

    > http://imageshack.us/photo/my-images/13/beztytuuen.g
    if/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/94/90970297.jpg
    /
    > http://imageshack.us/photo/my-images/6/40293859.jpg/
    >
    >
    > Nie rzucajcie pomidorami ... znam sie na tym delikatnie mowiac slabo.
    >
    > Pozdrawiam
    > Xiant
    >

    No niestety tu niewiele widać ;)

    Ściągnij sobie VAG-COM nawet jakąś starą wersję.
    Wejdź w bloki pomiarowe 04, kanał 11 i kliknij LOG, zaznacz gdzie ma
    zapisać i jazda. Tak samo pozostałe kanały 8 i 3. I tak samo z Basic
    Settings (nastawy podstawowe) kanał 3 i 11 ale tu już na postoju.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 28. Data: 2013-03-08 20:14:36
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com

    Witam

    Pobralem wersje 4 ale albo kabel kiepski albo cracki nie dzialaja i nie moge zrobic
    dynamicznych, wywala blad, ze program niezarejestrowany.

    Zrobilem opcje Meas Blocks na biegu jalowym i w czasie jazdy:
    Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117450.html
    Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117451.html

    Jesli to nic nie powie to moze zostawmy to juz bo d... zawracam a gonienie
    (niepewnego) auta po nocach srednio sensowne jest. Poza tym cieeeeezko na tym
    wyciagnac 3-4 tys obrotow ... jedzie jak mul. jechalem kiedys kilkaset metrow
    czolgiem :) to mialo kopa w porownaniu z moim autem obecnie :)

    Pozdrawiam
    Xiant


  • 29. Data: 2013-03-08 22:26:27
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-08 20:14, m...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Pobralem wersje 4 ale albo kabel kiepski albo cracki nie dzialaja i nie moge zrobic
    dynamicznych, wywala blad, ze program niezarejestrowany.
    >
    > Zrobilem opcje Meas Blocks na biegu jalowym i w czasie jazdy:
    > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117450.html
    > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117451.html
    >
    > Jesli to nic nie powie to moze zostawmy to juz bo d... zawracam a gonienie
    (niepewnego) auta po nocach srednio sensowne jest. Poza tym cieeeeezko na tym
    wyciagnac 3-4 tys obrotow ... jedzie jak mul. jechalem kiedys kilkaset metrow
    czolgiem :) to mialo kopa w porownaniu z moim autem obecnie :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Xiant
    >
    No teraz coś widać.
    Turbo wstaje i ładuje całkiem nieźle, momentami delikatne wahnięcia i
    przeładowania delikatne ale bez tragedii. Przepływomierz też mierzy w
    miarę sensownie, zgodnie z tym jakie jest ciśnienie w dolocie. Jedyne co
    mi się nie podoba dawka paliwa, dawka wg. przepływomierza jest trochę
    mniejsza niż dawka wg. mapy i wg. obliczonego momentu. A powinna być
    nieco większa niż obliczona z "torque" a nieco mniejsza niż żądana z
    mapy ale to by nie powodowało aż takiej tragedii że nie jedzie wcale.

    Wiesz co konkretnie było robione w tym samochodzie? Co Ci zmieniali?
    Jaki był powód naprawy? Robiłeś swapa na inny silnik czy po prostu
    wysiadł Ci i zmieniałeś na drugi taki sam? Osprzęt został ten sam?

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 30. Data: 2013-03-08 22:33:45
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 8 marca 2013 22:26:27 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2013-03-08 20:14, m...@g...com pisze:
    >
    > > Witam
    >
    > >
    >
    > > Pobralem wersje 4 ale albo kabel kiepski albo cracki nie dzialaja i nie moge
    zrobic dynamicznych, wywala blad, ze program niezarejestrowany.
    >
    > >
    >
    > > Zrobilem opcje Meas Blocks na biegu jalowym i w czasie jazdy:
    >
    > > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117450.html
    >
    > > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117451.html
    >
    > >
    >
    > > Jesli to nic nie powie to moze zostawmy to juz bo d... zawracam a gonienie
    (niepewnego) auta po nocach srednio sensowne jest. Poza tym cieeeeezko na tym
    wyciagnac 3-4 tys obrotow ... jedzie jak mul. jechalem kiedys kilkaset metrow
    czolgiem :) to mialo kopa w porownaniu z moim autem obecnie :)
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    > > Xiant
    >
    > >
    >
    > No teraz coś widać.
    >
    > Turbo wstaje i ładuje całkiem nieźle, momentami delikatne wahnięcia i
    >
    > przeładowania delikatne ale bez tragedii. Przepływomierz też mierzy w
    >
    > miarę sensownie, zgodnie z tym jakie jest ciśnienie w dolocie. Jedyne co
    >
    > mi się nie podoba dawka paliwa, dawka wg. przepływomierza jest trochę
    >
    > mniejsza niż dawka wg. mapy i wg. obliczonego momentu. A powinna być
    >
    > nieco większa niż obliczona z "torque" a nieco mniejsza niż żądana z
    >
    > mapy ale to by nie powodowało aż takiej tragedii że nie jedzie wcale.
    >
    >
    >
    > Wiesz co konkretnie było robione w tym samochodzie? Co Ci zmieniali?
    >
    > Jaki był powód naprawy? Robiłeś swapa na inny silnik czy po prostu
    >
    > wysiadł Ci i zmieniałeś na drugi taki sam? Osprzęt został ten sam?
    Witam

    Wymieniali silnik (w starym korbowod wylazl pozwiedzac), co do osprzetu "wybierzemy
    to co lepsze" czyli czesc czesci byla z mojego silnika, np. rozrzad mial z 15 tys,
    tak samo pasek wielorowkowy i wszystkie rolki.
    Wiecej szczegolow nie znam, z dopytywaniem bylo opornie.
    Auto nie to, ze nie jezdzi, przyspieszenie jest straszne (prawie go nie ma,
    dynamiczniejsze byly chyba starenkie SDI) i spala na poziomie 8 do 9l/100, na dodatek
    silnik szarpie przy gaszeniu co na moja wiedze wskazywalo by na problem z
    podcisnieniami (tak przynajmniej kiedys podobny objaw mi tlumaczono).
    Dla mnie wyglada jak by paliwo "przelatywalo" przez silnik nie dajac tyle mocy ile
    powinno, pytanie (moze glupie) co i jak mozna zmienic ?


    Pozdrawiam
    Xiant

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: