eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuze (za duze) spalanieRe: Duze (za duze) spalanie
  • X-Received: by 10.49.120.105 with SMTP id lb9mr318543qeb.17.1362778425900; Fri, 08
    Mar 2013 13:33:45 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.120.105 with SMTP id lb9mr318543qeb.17.1362778425900; Fri, 08
    Mar 2013 13:33:45 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!nx02.ia
    d01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.21.MISMATCH!npeer03.iad.highwinds
    -media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!dd2no8326346qab
    .0!news-out.google.com!o5ni278qas.0!nntp.google.com!dd2no8326343qab.0!postnews.
    google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 8 Mar 2013 13:33:45 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <khdl28$8ro$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.99.104.219;
    posting-account=MxYzAwoAAAAFPxd92ar7kYgxZhRvdqHZ
    NNTP-Posting-Host: 87.99.104.219
    References: <3...@g...com>
    <khatmj$ufs$1@node2.news.atman.pl> <khatpn$ufs$2@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <khcbiv$9k2$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <khcis1$h8u$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <khd9of$8e5$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <khdl28$8ro$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Duze (za duze) spalanie
    From: m...@g...com
    Injection-Date: Fri, 08 Mar 2013 21:33:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4208
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485530
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 8 marca 2013 22:26:27 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2013-03-08 20:14, m...@g...com pisze:
    >
    > > Witam
    >
    > >
    >
    > > Pobralem wersje 4 ale albo kabel kiepski albo cracki nie dzialaja i nie moge
    zrobic dynamicznych, wywala blad, ze program niezarejestrowany.
    >
    > >
    >
    > > Zrobilem opcje Meas Blocks na biegu jalowym i w czasie jazdy:
    >
    > > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117450.html
    >
    > > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117451.html
    >
    > >
    >
    > > Jesli to nic nie powie to moze zostawmy to juz bo d... zawracam a gonienie
    (niepewnego) auta po nocach srednio sensowne jest. Poza tym cieeeeezko na tym
    wyciagnac 3-4 tys obrotow ... jedzie jak mul. jechalem kiedys kilkaset metrow
    czolgiem :) to mialo kopa w porownaniu z moim autem obecnie :)
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    > > Xiant
    >
    > >
    >
    > No teraz coś widać.
    >
    > Turbo wstaje i ładuje całkiem nieźle, momentami delikatne wahnięcia i
    >
    > przeładowania delikatne ale bez tragedii. Przepływomierz też mierzy w
    >
    > miarę sensownie, zgodnie z tym jakie jest ciśnienie w dolocie. Jedyne co
    >
    > mi się nie podoba dawka paliwa, dawka wg. przepływomierza jest trochę
    >
    > mniejsza niż dawka wg. mapy i wg. obliczonego momentu. A powinna być
    >
    > nieco większa niż obliczona z "torque" a nieco mniejsza niż żądana z
    >
    > mapy ale to by nie powodowało aż takiej tragedii że nie jedzie wcale.
    >
    >
    >
    > Wiesz co konkretnie było robione w tym samochodzie? Co Ci zmieniali?
    >
    > Jaki był powód naprawy? Robiłeś swapa na inny silnik czy po prostu
    >
    > wysiadł Ci i zmieniałeś na drugi taki sam? Osprzęt został ten sam?
    Witam

    Wymieniali silnik (w starym korbowod wylazl pozwiedzac), co do osprzetu "wybierzemy
    to co lepsze" czyli czesc czesci byla z mojego silnika, np. rozrzad mial z 15 tys,
    tak samo pasek wielorowkowy i wszystkie rolki.
    Wiecej szczegolow nie znam, z dopytywaniem bylo opornie.
    Auto nie to, ze nie jezdzi, przyspieszenie jest straszne (prawie go nie ma,
    dynamiczniejsze byly chyba starenkie SDI) i spala na poziomie 8 do 9l/100, na dodatek
    silnik szarpie przy gaszeniu co na moja wiedze wskazywalo by na problem z
    podcisnieniami (tak przynajmniej kiedys podobny objaw mi tlumaczono).
    Dla mnie wyglada jak by paliwo "przelatywalo" przez silnik nie dajac tyle mocy ile
    powinno, pytanie (moze glupie) co i jak mozna zmienic ?


    Pozdrawiam
    Xiant

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: