  • 51. Data: 2015-09-28 04:10:28
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" 5607e7b1$0$27524$6...@n...neostrada.pl

    > Kwestia gustu.

    Wg Solorza i BKomorowskiego -- bardzo szybkie!!
    Ale ponoć najnowsze chipy smartfonowe mają wsparcie
    dla LTE szybkiego na 600 Mb/s i WiFi ac jeszcze szybszego.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2015-09-28 06:24:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Oczywiscie, ze sa. Stanowia nawet wiekszosc. Natowiast Ty nie miales pojecia o
    istnieniu innych, z modemem zdefiniowanym na stale do jednego ze slotow.

  • 53. Data: 2015-09-28 10:46:24
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-27 o 13:54, animka pisze:

    > W Win 8 konfiguruje sie drugie i trzecie połaczenie. Trzeba tylko
    > skonfigurować modem (aplikacja w Windows) do połączenia.
    > Kiedyś miałam skonfigurowane, ale teraz nie mam.
    > Poszukam w Areo2 jak skonfigurować połączenie przez modem.

    Nie masz płytki instalacyjnej od modemu? Może instalator jest już w
    modemie, Huawei często tak z tym właśnie praktykuje.. Nic wielkiego nie
    ma w tej konfiguracji modemu pod Aero2, wystarczy w pole APN wpisać
    "darmowy", i już. Jednak samo "połączenie sieciowe" w Windows także
    wymaga konfiguracji, trzeba ręcznie wpisać inne niż standardowe DNSy

  • 54. Data: 2015-09-28 10:46:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 56079a31$0$8378$6...@n...neostrada.pl

    > Mnie też -- toteż wybieram lejek VirginM.
    >
    > 32kb/s*3600s/h*24h/d*30d/m daje 8 GB miesięcznie

    Wypróbowałem, jednak dla moich potrzeb internetowych w telefonie jest to
    za słabe łącze.

  • 55. Data: 2015-09-28 10:47:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-27 o 19:42, krzysztofsf pisze:
    > Sa nawet bardzo dobre telefony, w ktorych na sztywno jest przypisany
    > podzial slotow na ten z 4G i ten z 2G (wykluczajace jakakolwiek
    > transmisje danych, lacznie z MMS)

    Czy mój jest dobry, nie wiem, nie ma on jednak na sztywno przypisanych
    slotów. Ale w niczym to mi nie ułatwia sprawy, jeżeli chodzi choćby o to
    omawiane swobodne wysyłanie MMów.

  • 56. Data: 2015-09-28 10:53:07
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-27 o 17:00, PlaMa pisze:

    > Zadam ci jedno pomocnicze pytanie - twój operator nie informuje cię,
    > że szedł mms i nie doszedł?

    Nie, na ekranie ciągle widać że jest wysyłany. A np. gdy korzystałem z
    Orange to przy otrzymywaniu dostawałem od sieci SMSa że jest do mnie
    adresowana wiadomość graficzna którą mogę obejrzeć po wejściu na stronę
    WWW.Orange.pl.
    Przy obecnym korzystaniu z usług Play nie ma takiego powiadamiania.

    > Od telefonu, ale niech mnie ktoś skoryguje proszę - DSA z własnym
    > nadajnikiem blokuje net na jednym slocie?

    Krótko proszę - masz i używasz, czy tylko spekulujesz?

    > A wysyłania mmsów z Aero nie rozumiem i nie komentuję

    Mówimy o drugiej karcie, tej wybranej do rozmów i wiadomości.

    > Czemu z innego? Totalnie odpadłem.
    > Chcesz wysłać mms'a, ale karta jest "GSM Only". Klikasz zmień
    > transmisję danych z SIM1 na SIM2 i 15sekund później wysyłasz mmsa.
    > Rozumiem, że może to powodować traume u niektórych ale dalej twierdzę,
    > że skala problemu w swej istocie ociera się o przysłowiowy ból d...
    > pupy :P

    Druga karta to inny numer telefonu. Chyba nie dajesz znajomym dwu
    numerów telefonu?

    > W końcu, czyli kupując DS masz całą funkcjonalność SS + ewentualne
    > dodatkowe. Skoro możesz to mieć w tej samej cenie to dlaczego "nie
    > warto kupować Dual SIMa"?

    Bo biorąc pod uwagę potrzeby wątkotwórcy (moje także) raczej nic nie
    skorzysta na takim rozwiązaniu. A tu dualsim dodatkowo jest ujęty jako
    jedno z głównych kryteriów.

    > Jesteś do tyłu z nowościami po prostu i powtórzyć trzeba dosadnie - z
    > DS możesz korzystać tak samo jak z SS. Kwestia wyboru do potrzeb.

    Jasne, po wyłączeniu jednego slotu.

  • 57. Data: 2015-09-28 19:15:32
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-28 o 06:24, krzysztofsf pisze:

    > nie miales pojecia o istnieniu innych, z modemem zdefiniowanym na stale do jednego
    ze slotow.

    skąd wyciągnąłeś takie wnioski?

  • 58. Data: 2015-09-28 19:28:25
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-28 o 10:53, Trybun pisze:

> [...]
    > WWW.Orange.pl.
    > Przy obecnym korzystaniu z usług Play nie ma takiego powiadamiania.

    Hmm... ja pamiętam, że przychodziły powiadomienia, że szedł mms ale nie
    doszedł... ale to lata temu było jak ostatni raz mmsa odebrałem :)

    > Krótko proszę - masz i używasz, czy tylko spekulujesz?

    Ale bardzo krótko - mam DSS a o DSA się dopytuję na wszelki wypadek.

    > Druga karta to inny numer telefonu. Chyba nie dajesz znajomym dwu
    > numerów telefonu?

    ... ale teraz to już sobie jaja ze mnie robisz :/

    > Bo biorąc pod uwagę potrzeby wątkotwórcy (moje także) raczej nic nie
    > skorzysta na takim rozwiązaniu. A tu dualsim dodatkowo jest ujęty jako
    > jedno z głównych kryteriów.

    czemu nie skorzysta?

    > Jasne, po wyłączeniu jednego slotu.

    W ostateczności. Nadal masz wybór, czego SS Ci nie daje.

  • 59. Data: 2015-09-28 19:29:27
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    > Mnie też -- toteż wybieram lejek VirginM.
    > 32kb/s*3600s/h*24h/d*30d/m daje 8 GB miesięcznie

    weź to chłopie rozpisz po ludzku bo nic nie załapałem.

  • 60. Data: 2015-09-28 19:30:34
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-28 o 10:46, Trybun pisze:

    > Wypróbowałem, jednak dla moich potrzeb internetowych w telefonie jest to
    > za słabe łącze.

    to rzeczywiście seks oralny przez szkło, niemniej jaklo ciekawostkę
    dodam, że wystarczy by obsłużyć ostrzeżenia Yanosika :) to już coś do
    samochodowego Media Center na androidzie :)