  • 41. Data: 2015-09-27 14:57:12
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 27.09.2015 o 13:45, animka pisze:

> [...]

    87,4

    >>> 1 Mbit/s ile to Mb/s?

    1. Mylisz megabity=Mb z megabajtami=MB

    > Czyli będzie to 10,925 Mb/sek. Dzięki.
    > To jest wolne połączenie, czy jako takie?

    Kwestia gustu. Przy łączu 18 Mb/s plik 185 MB sciąga się poniżej minuty.
    Ale uwzględnij też że nie zawsze sieć jest maksymalnie przepustowa i nie
    zawsze serwery są tylko dla Ciebie. Czasami transfer słabnie,
    niezależnie od technologii.
    W piątek/sobotę wieczorem transfer jest kiepściutki, za to w niedzielę
    nad ranem to rewelacja :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 42. Data: 2015-09-27 16:45:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25.09.2015 o 23:58, animka pisze:

    > 87,4 Mbit/s ile to Mb/sek?

    87,4 Mbit/s to 87,4 Mb/sek

    > 1 Mbit/s ile to Mb/s?

    1 Mbit/s to 1 Mb/s

    Zapoznaj się z jednostkami i ich oznaczeniami zanim zaczniesz w tak
    głupi sposób formułować zapytania.

    --
    Czarek

  • 43. Data: 2015-09-27 17:00:20
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-27 o 09:26, Trybun pisze:

    > To że nie dochodzą MMSy jest najprawdziwszą prawdą.

    Zadam ci jedno pomocnicze pytanie - twój operator nie informuje cię, że
    szedł mms i nie doszedł?

    > A/ Raczej od operatora. Bo bawiąc się w Aero2 nie masz wyboru.

    Od telefonu, ale niech mnie ktoś skoryguje proszę - DSA z własnym
    nadajnikiem blokuje net na jednym slocie?

    A wysyłania mmsów z Aero nie rozumiem i nie komentuję

    > B/ Tak, i wysłać z innego numeru? I to ma być jakieś akceptowalne
    > rozwiązanie??

    Czemu z innego? Totalnie odpadłem.
    Chcesz wysłać mms'a, ale karta jest "GSM Only". Klikasz zmień transmisję
    danych z SIM1 na SIM2 i 15sekund później wysyłasz mmsa.
    Rozumiem, że może to powodować traume u niektórych ale dalej twierdzę,
    że skala problemu w swej istocie ociera się o przysłowiowy ból d... pupy :P

    > C/ Tak, te rozwiązania to najlepiej zaraz na początku dezaktywować jeden
    > z SIMów (w moim wypadku). Jedynym plusem jest to że te dwusimowe
    > aparaty nie wymagają dopłaty za swoją funkcję w stosunku do standardowych.

    W końcu, czyli kupując DS masz całą funkcjonalność SS + ewentualne
    dodatkowe. Skoro możesz to mieć w tej samej cenie to dlaczego "nie warto
    kupować Dual SIMa"?

    > Tylko DS, to wymuszany rozdział kart na tą do rozmów i na tą do
    > transferu danych, ale to właśnie ten rozdział powoduje to że MMSów nie
    > można wysyłać z karty wybranej do rozmów i wiadomości. Być może w
    > jakichś ultranowoczesnych telefonach te funkcje działają inaczej, jednak
    > wszystkie dwusimowce które znam maja tak to właśnie skonfigurowane.

    Jesteś do tyłu z nowościami po prostu i powtórzyć trzeba dosadnie - z DS
    możesz korzystać tak samo jak z SS. Kwestia wyboru do potrzeb.

  • 44. Data: 2015-09-27 19:42:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu niedziela, 27 września 2015 17:00:22 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

> [...]
    >

    > Jesteś do tyłu z nowościami po prostu i powtórzyć trzeba dosadnie - z DS
    > możesz korzystać tak samo jak z SS. Kwestia wyboru do potrzeb.

    Ty jestes do tylu z nowosciami.

    Sa nawet bardzo dobre telefony, w ktorych na sztywno jest przypisany podzial slotow
    na ten z 4G i ten z 2G (wykluczajace jakakolwiek transmisje danych, lacznie z MMS)

  • 45. Data: 2015-09-27 23:54:14
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-27 o 19:42, krzysztofsf pisze:

    > Ty jestes do tylu z nowosciami.
    > Sa nawet bardzo dobre telefony, w ktorych na sztywno jest przypisany podzial slotow
    na ten z 4G i ten z 2G (wykluczajace jakakolwiek transmisje danych, lacznie z MMS)

    Jednak to ty jesteś do tyłu. Są nawet tanie smartphony, które pozwalają
    softwareowo przełączać tryby na slotach SIM.

  • 46. Data: 2015-09-28 00:49:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 5605dbf9$0$566$6...@n...neostrada.pl

    > nich w dobie 13mpx aparatów w komórkach są zwyczajnie słabe. Biorąc pod

    13mpix, 2 GiB RAMek, 32 GB flaszki, ale MMS z minionej epoki.
    Ktoś tu (na grupie) napisał, że 90% ludzi nie doinstalowuje
    aplikacji, ale korzysta z tego, co otrzyma razem z telefonem.

    Widziałem wiele netowych recenzji androidowych smartfonów -- zazwyczaj
    ,,zapominano'' tam o możliwości doinstalowywania aplikacji ze sklepu.

    IMO aplikację Sklep producenci mogliby dawać, ale innych
    aplikacji -- mogliby oszczędzić. Ale to moje zdanie. Ja
    raczej nie zainwestuję w gigabajty RAMek i w dziesiątki
    gigabajtów flaszek, aby następnie z tego nie korzystać...

    Takoż z dużym ekranem i dobrą kamerką -- tylko do MMSów? :)

    BTW -- nie korzystałem dotąd z MMSów.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2015-09-28 02:40:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mu9s16$k8t$...@n...news.atman.pl

    > Widziałem wiele netowych recenzji androidowych smartfonów -- zazwyczaj
    > ,,zapominano'' tam o możliwości doinstalowywania aplikacji ze sklepu.

    Opisywano zalety i wady preinstalowanych aplikacji (choćby odtwarzaczy
    video) tak, jakby te aplikacje mogły wyznaczać granice przydatności
    opisywanego smartfonu.

    Jakby opisując samochód -- fabrycznie zamknięte szyby w drzwiach nie
    gwarantują... ;)

    I najważniejsze -- niemal nigdy w tych recenzjach nie ma informacji
    o ilości miejsca przeznaczonego na aplikacje. Zwykle te opisy mają
    taką (maziowatą?) postać:

    -- telefon wyposażono pamięć o rozmiarze/przestrzeni 16 GB,
    którą można rozszerzyć o kartę...

    -=-

    Księżyc nadal biały... Może wie, że czasy czerwonych przeminęły
    wraz z wiatrem histori...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2015-09-28 02:47:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 56079a31$0$8378$6...@n...neostrada.pl

    > w zupełności wystarcza doładowanie za 3zł a`la 25MB

    Mnie też -- toteż wybieram lejek VirginM.

    32kb/s*3600s/h*24h/d*30d/m daje 8 GB miesięcznie

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2015-09-28 03:51:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 56086585$0$27522$6...@n...neostrada.pl

    slotow na ten z 4G i ten z 2G

    Monster ma slot uniwersalny i 2G_only.

    Ja mam dostęp do netu via 2G.

    > Są nawet tanie smartphony, które pozwalają softwareowo przełączać tryby na slotach
    SIM.

    Tak ma badziewny Overmax.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2015-09-28 04:06:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" 5605c381$0$8366$6...@n...neostrada.pl

    > 87,4 Mbit/s ile to Mb/sek?

    Mb/s to inaczej Mbit/s.
    MB/s to inaczej Mbajt/s.

    > 1 Mbit/s ile to Mb/s?

    Tyle samo.

    -=-

    Bajt to 8 bitów, ale w transmisjach do bajtów danych dodawane są
    dodatkowe bity, dlatego szybkość 8 bitów na sekundę niekoniecznie
    pokryje się z szybkością 1 bajta na sekundę. Obok tych dodatków
    mogą być kompresje (pozornie zwiększające szybkość) i powtórki
    (praktycznie zmniejszające szybkość) związane z traceniem łączności.
    Także przewodowa łączność (ethernet chociażby) obfituje w takie straty.
    TCP zakłada dostarczanie wszystkich pakietów, natomiast UDP (znany
    z VoIP) zakłada tracenie części pakietów dla ,,dobra sprawy'', jaką
    jest zachowanie płynności i szybkości tam, gdzie pakiety dochodzą
    w złej kolejności.

    -=-

    Księżyc ponoć jest krwawoczerwony...

    http://nauka.newsweek.pl/calkowite-zacmienie-ksiezyc