  • 1. Data: 2010-05-10 07:30:20
    Temat: wycinanie reklam - prosty programik
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    za pomoca komputera nagrywamy program z TV z reklamami. Jakim prostym
    programikiem mozna byloby zaznaczac (manualnie) poczatek i koniec
    reklamy - z dokladnoscia klatki/kilku klatek i nastepnie je usunac?
    Ktos ma takie cos przetestowane? System Windows XP.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-10 07:44:45
    Temat: Re: wycinanie reklam - prosty programik
    Od: r...@k...pl

    Dnia Mon, 10 May 2010 09:30:20 +0200, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > reklamy - z dokladnoscia klatki/kilku klatek i nastepnie je usunac?
    > Ktos ma takie cos przetestowane? System Windows XP.

    VirtualDub ?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 3. Data: 2010-05-10 07:55:12
    Od: "BF" <4...@n...gmail.com>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > reklamy - z dokladnoscia klatki/kilku klatek i nastepnie je usunac?
    > Ktos ma takie cos przetestowane? System Windows XP.

    Najlepszy jest videoredo.

    BF

  • 4. Data: 2010-05-10 12:21:27
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    a...@p...pl rzecze:

    > za pomoca komputera nagrywamy program z TV z reklamami. Jakim prostym
    > programikiem mozna byloby zaznaczac (manualnie) poczatek i koniec
    > reklamy - z dokladnoscia klatki/kilku klatek i nastepnie je usunac?

    avidemux?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2010-05-10 13:27:26
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 10 May 2010 09:30:20 +0200, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >reklamy - z dokladnoscia klatki/kilku klatek i nastepnie je usunac?
    >Ktos ma takie cos przetestowane? System Windows XP.

    a czy to cos zmieni, jak pliki video do usuniecia reklam beda w mpeg-4
    h.264 ???

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-05-10 16:58:30
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    > a czy to cos zmieni, jak pliki video do usuniecia reklam beda w mpeg-4
    > h.264 ???

    Oczywiscie.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 7. Data: 2010-05-11 05:17:52
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Wiewior rzecze:

    > Oczywiscie.

    ... że nie.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Avidemux#Supported_inpu
    t_formats

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2010-05-11 13:38:17
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:hsapa0$j5m$1@news.onet.pl...

    > ... że nie.
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Avidemux#Supported_inpu
    t_formats

    OK :)
    Zależy od softu i kontenera ;)

  • 9. Data: 2010-05-12 12:46:39
    Od: "BF" <4...@n...gmail.com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:hsapa0$j5m$1@news.onet.pl...
    > Wiewior rzecze:

    > ... że nie.

    A wycinałeś czy tylko czytałeś reklamę ?
    ZTCW nie ma nadal DZIAŁAJĄCEGO edytora strumienia H264 takiego aby wyciać
    reklamę co do klateczki a próby wyciania na rożne inne sposoby dają
    delikatnie mówiąc niezadawalające efekty.

    BF

  • 10. Data: 2010-05-13 07:02:32
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    BF rzecze:

    > A wycinałeś czy tylko czytałeś reklamę ?

    Wycinałem. Nawet przed chwilą ściągnąłem sobie trailera
    z http://www.h264info.com/clips.html do sprawdzenia- avidemux sobie radzi.
    A VLC odtwarza taki powycinany film bez zastrzeżeń.

    > ZTCW nie ma nadal DZIAŁAJĄCEGO edytora strumienia H264 takiego aby wyciać
    > reklamę co do klateczki a próby wyciania na rożne inne sposoby dają

    "Co do klateczki"- zgoda. Ja używam "safe mode" avidemuxa
    (ale IMHO do wycięcia reklam starczy).

    > delikatnie mówiąc niezadawalające efekty.

    Może ja mam szczęście? ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)