  • 11. Data: 2010-01-11 13:02:15
    Temat: Re: Druty w oponie.
    Od: jureko <j...@g...com>

    On 11 Sty, 11:57, marjan <k...@g...com> wrote:
    > Witam. Obchodząc dziś samochód dookoła zauważyłem niepokojącą rzecz: z
    > tylnej lewej opony wystają takie druty:
    opona do wymiany. nie podskauje ci przypadkiem lewy tył przy
    wolniejszej jeździe? Powinno ją nieco wybulic.
    --
    jureko

  • 12. Data: 2010-01-11 13:07:04
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Felerna musiała się trafić.

    Albo mogły to być jakies nadlewki.

    boropi

  • 13. Data: 2010-01-11 13:39:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Faktycznie, chyba jednak te druty są z wnętrza opony..
    > Ale to dziwne, bo opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak,
    > przez 4 lata).

    No wiesz, przyczyny moga byc trzy:
    a) Debica
    b) wada fabryczna
    c) kraweznik.

    A teraz wybierz wlasciwa :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-01-11 13:59:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-11 12:38, *szymo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Przecież to kord opony - po prostu ją waść przetarłeś ..... nie
    > ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i zakończysz
    > jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)

    Hmm - kord w kostkach bieżnika?

    http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/opona%282%29
    .jpg

    nie wydaje mi się. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić jak takie
    druciki mogły by się weń powbijać - może ocierka bokiem opony o jakąś
    linę stalową?

    pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2010-01-11 14:19:02
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nie wydaje mi się. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić jak takie
    > druciki mogły by się weń powbijać -

    Jeżeli opona rozkleiła się wewnątrz i druty są pourywane, to mogą się
    przemieszczać pod wpływem uginania opony.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 16. Data: 2010-01-11 14:36:54
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-01-11 14:19, Wojtekk wrote:
    > to mogą się
    > przemieszczać pod wpływem uginania opony.

    I wpelzac do wnetrza samochodu. Szczegolnie niebezpiecznie robi sie jak
    przemieszcza sie do siedzenia kierowcy i kluja w tylek.

  • 17. Data: 2010-01-11 16:18:52
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Robiac zdjecia pamietajmy o minimalnej ogniskowej dla danego sprzetu.
    Ostrosc jest na nawierzchni, nie na obiekcie.

    Druty wygladaja na osnowe, kiedys cialem opone i wygladalo dosc podobnie...

    p, zul

  • 18. Data: 2010-01-11 16:30:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    marjan wrote:

    > Faktycznie, chyba jednak te druty są z wnętrza opony.. Ale to dziwne, bo
    > opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).

    Kiepska opona -- kiepska jakość.

    --
    cokolwiek

  • 19. Data: 2010-01-11 16:30:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    szymo wrote:

    > Możliwe ja od lat jeżdżę na navigatorach 2 i naprawdę sobie je cenię
    > przede wszystkim dlatego że naprawdę dobrze trzymaja zimą i nie trzeba
    > ich zmieniać bo są cało roczne za to szybciej się zużywają. (coś za coś)

    A z czym je porównywałeś?

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-01-11 16:32:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    085 wrote:

    > Druty wygladaja na osnowe, kiedys cialem opone i wygladalo dosc
    > podobnie...

    Masz jeszcze jakieś inne, ciekawe zainteresowania? ;)

    --
    cokolwiek