-
1. Data: 2010-02-13 23:27:51
Temat: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
Witam, szukam dostawcy w zasadzie usługi w kraju albo w mazowieckim. Interesuje
mnie rozwiązanie w którym kupuję (dzierżawa odpada) drukarki, trafiają one do
właściwych lokalizacji od tego momentu supporują się same tzn. przez internet
(smtp czy jakikolwiek inny sposób) wysyłają do dostawcy komunikaty
diagnostyczne np. skończył się toner, wymagany przegląd itd. i dostawca wysyła
serwisanta do urządzenia. Do tego jakiś centralny panel do
raportowania/zatwierdzania rozliczeń. Przy czym chodzi o urządzenia dla grup
roboczych, duże i średnie. Żadne tam produkcyjne kobyły z gwarancjami
dostępności itd.
Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań. :)
--
+ ' .-. .
, * ) )
http://kosmosik.net/ . . '-' . kK
-
2. Data: 2010-02-14 09:33:44
Temat: Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
Od: "MC" <m...@g...pl>
Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:n4pj47-ifc.ln1@kosmosik.net...
>
> Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań.
> :)
Zdaje się, że każdy z producentów ma coś takiego. Ostatnio chwalił się
Ricoh.
-
3. Data: 2010-02-14 21:54:43
Temat: Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:n4pj47-ifc.ln1@kosmosik.net...
> Witam, szukam dostawcy w zasadzie usługi w kraju albo w mazowieckim.
> Interesuje
> mnie rozwiązanie w którym kupuję (dzierżawa odpada) drukarki, trafiają one
> do
> właściwych lokalizacji od tego momentu supporują się same tzn. przez
> internet
> (smtp czy jakikolwiek inny sposób) wysyłają do dostawcy komunikaty
> diagnostyczne np. skończył się toner, wymagany przegląd itd. i dostawca
> wysyła
> serwisanta do urządzenia. Do tego jakiś centralny panel do
> raportowania/zatwierdzania rozliczeń. Przy czym chodzi o urządzenia dla
> grup
> roboczych, duże i średnie. Żadne tam produkcyjne kobyły z gwarancjami
> dostępności itd.
>
> Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań.
> :)
Niedawno firma SIETOM proponowala mi takie rozwiazanie z wlasnym autorskim
systemem (o nazwie FLORET jesli dobrze zapamietalem)...
Dostepne z niemal kazda drukarka, a platnosc od kazdej wydrukowanej strony
A4 (nie placisz za materialy eksploatacyjne, serwis itp, tylko za wydruk).
Ale nie wiem, czy swiadcza uslugi w mazowieckim, bo oni ze Slaska :)
Pozdrawiam
Michal
-
4. Data: 2010-02-15 00:06:43
Temat: Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W artykule <hl9rf7$ktn$1@inews.gazeta.pl>, Michal AKA Miki napisał(a):
> Niedawno firma SIETOM proponowala mi takie rozwiazanie z wlasnym autorskim
> systemem (o nazwie FLORET jesli dobrze zapamietalem)...
> Dostepne z niemal kazda drukarka, a platnosc od kazdej wydrukowanej strony
> A4 (nie placisz za materialy eksploatacyjne, serwis itp, tylko za wydruk).
> Ale nie wiem, czy swiadcza uslugi w mazowieckim, bo oni ze Slaska :)
Jeśli nie przekręciłeś nazwy, to SIETOM ma lokalizację w Wawie, w okolicy
pl. Bankowego.
Ale są potwornie drodzy, także nie polecam ich usług.
Jacek
-
5. Data: 2010-02-15 18:37:25
Temat: Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>
Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:
> Witam, szukam dostawcy w zasadzie usługi w kraju albo w mazowieckim. Interesuje
> mnie rozwiązanie w którym kupuję (dzierżawa odpada) drukarki, trafiają one do
> właściwych lokalizacji od tego momentu supporują się same tzn. przez internet
> (smtp czy jakikolwiek inny sposób) wysyłają do dostawcy komunikaty
> diagnostyczne np. skończył się toner, wymagany przegląd itd. i dostawca wysyła
> serwisanta do urządzenia. Do tego jakiś centralny panel do
> raportowania/zatwierdzania rozliczeń. Przy czym chodzi o urządzenia dla grup
> roboczych, duże i średnie. Żadne tam produkcyjne kobyły z gwarancjami
> dostępności itd.
> Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań. :)
My mamy takie coś z MFP firmy Canon z ich oprogramowaniem UniFlow.
Póki co nie mamy żadnych problemów, chociaż wybraliśmy wymianę tonerów samodzielnie
przez pracowników oddziałów, jako że jest to bajecznie proste. Ale tonery drukarka
zamawia już sama.
http://www.canon.pl/For_Work/Solutions/Solutions/Off
ice_Software/uniFLOW.asp
z urządzeń wybraliśmy Canon iRC3080 oraz Canon iRC2380i
--
gs
-
6. Data: 2010-02-24 08:46:50
Temat: Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
Od: zen3x <z...@o...pl>
On 14 Lut, 00:27, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:
> Witam, szukam dostawcy w zasadzie usługi w kraju albo w mazowieckim. Interesuje
> mnie rozwiązanie w którym kupuję (dzierżawa odpada) drukarki, trafiają one do
> właściwych lokalizacji od tego momentu supporują się same tzn. przez internet
> (smtp czy jakikolwiek inny sposób) wysyłają do dostawcy komunikaty
> diagnostyczne np. skończył się toner, wymagany przegląd itd. i dostawca wysyła
> serwisanta do urządzenia. Do tego jakiś centralny panel do
> raportowania/zatwierdzania rozliczeń. Przy czym chodzi o urządzenia dla grup
> roboczych, duże i średnie. Żadne tam produkcyjne kobyły z gwarancjami
> dostępności itd.
>
> Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań. :)
>
> --
> + ' .-. .
> , * ) )
> http://kosmosik.net/ . . '-' . kK
lexmark optra oprogramowanie markvision professional