  • Data: 2010-01-17 08:48:38
    Temat: Drukarka
    Od: pwz <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zastanawiam się nad kupnem drukarki do fotografii. Jako że nie mam na
    ten temat zielonego pojęcia, mam w związku z tym kilka pytań do BiSwK:

    1. Drukarka znajdzie zastosowanie do "typowego" użytku domowego.
    Wprawdzie robię sporo fotografii, ale tylko niektóre z nich wywołuję -
    średnio jest to max około 100-200 zdjęć rocznie (w zależności od
    długości wakacji/ferii ;-)).
    2. Tym bardziej chciałbym, aby te zdjęcia były naprawdę dobrej jakości i
    oddawały rozdzielczość/kolory foty cyfrowej (zazwyczaj RAW, który
    czasami lekko poprawiam).
    3. Cena + wydajność też jest istotna, ale bez przesady. Ważniejsza jest
    dla mnie wielkość takiej drukarki (ze względu na zastosowania domowe nie
    chcę wstawić sobie do pokoju "kombajnu").

    No i ostatnie, ale tak naprawdę zasadnicze pytanie: czy przy w.wym.
    zastosowaniach, typowo domowych (ale przy zwracaniu uwagę na jakość i
    odwzorowanie), w ogóle jest sens kupować drukarkę do zdjęć? Może zamiast
    tego pozostać przy dotychczasowym sposobie, tzn. oddawać fotki do
    wywołania do laboratorium?

    Pozdr
    pwz