  • 1. Data: 2010-08-04 05:13:31
    Temat: Drugi monitor - jaka rozdzielczość
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witam,

    Do komputera podłączeniam obecnie telewizor FullHD (1920x1024), ale
    pojawiła się konieczność jednoczesnego użycia drugiego monitora -
    najlepiej ok. 15, a najwyżej 17 cali. I teraz - tego typu monitory
    mają najczęściej wejście analogowe, z czym nie będzie problemu. Ale
    jakiej rozdzielczości nominalnej szukać?

    Najpewniej będę musiał zejść do HDReady, a więc 1280x720. Są takie
    montiory w 15, 17 calowe?

    Bo nie uda się uzyskać na jednym monitorze fullHD, a na innym - niżej,
    prawda?

    Michał

  • 2. Data: 2010-08-04 05:45:04
    Temat: Re: Drugi monitor - jaka rozdzielczość
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Aug 2010 22:13:31 -0700, mic49 napisał(a):

    > Bo nie uda się uzyskać na jednym monitorze fullHD, a na innym - niżej,
    > prawda?

    Nieprawda.

  • 3. Data: 2010-08-04 06:02:26
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 4 Sie, 07:45, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Nieprawda.

    Czyli - spokojnie brać zwykłą 15 czy 17 i na jednym będzie FullHD, a
    na innym - natywna rozdzielczość tego monitora?

    Michał

  • 4. Data: 2010-08-04 06:24:10
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Dodam, że chodzi mi o wspólny pulpit, czyli jednoczesną pracę.

    Michał

  • 5. Data: 2010-08-04 06:37:54
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Dodam, że chodzi mi o wspólny pulpit, czyli jednoczesną pracę.

    Ty moze zacznij od informacji co to za karta graficzna...

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 6. Data: 2010-08-04 06:53:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqj.googlegroups.com...
    > Do komputera podłączeniam obecnie telewizor FullHD (1920x1024),

    To nie jest rozdzielczość fullHD.

    > Bo nie uda się uzyskać na jednym monitorze fullHD, a na innym - niżej,
    > prawda?

    Ma być w trybie klonowania, czy jako drugi pulpit? Jak pierwsze to kupuj monitor
    fullhd, a jak drugie to obojętnie z jaką rozdzielczością.

  • 7. Data: 2010-08-04 07:29:55
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 04.08.2010 08:24, mic49 pisze:
    > Dodam, że chodzi mi o wspólny pulpit, czyli jednoczesną pracę.

    Klonowanie? To muszą być identyczne rozdzielczości.

    Różne rozdzielczości mogą być tylko przy pracy równoległej
    (pulpit podzielony na dwa monitory).

    PS. Wyjaśnij swoją sytuację -- po co ten drugi mały monitor
    i to w trybie klonowania?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 8. Data: 2010-08-04 08:25:31
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 07:13, mic49 pisze:
> [...]
    > montiory w 15, 17 calowe?
    >
    > Bo nie uda się uzyskać na jednym monitorze fullHD, a na innym - niżej,

    TV HD ready maja rozdzielczosc natywna 1388x768

  • 9. Data: 2010-08-04 08:54:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "mic49" <m...@i...pl> wrote in message
    j.googlegroups.com...
> [...]
    > montiory w 15, 17 calowe?
    >
    > Bo nie uda się uzyskać na jednym monitorze fullHD, a na innym - niżej,

    Oczywiscie, ze sie da przy ustawieniu 'pulpit rozszerzony'.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-08-04 08:55:14
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi,

    Potrzebuję drugi monitor, bo jeden to już za mało :) Tzn. chcę na nim
    uruchamiać inne aplikacje i mieć podgląd zarówno na programy na
    monitorze pierwszym (FullHD), jak i drugim. Przechodzenie między
    monitorami normalnie myszką, kraniec ekranu pierwszego i wejście w
    drugi.

    I jak rozumiem, mam tutaj (w monitorze drugim) dowolność w wyborze
    rozdzielczości.

    Pozdr.,
    Michał