  • 11. Data: 2011-10-11 22:27:53
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-11 22:17, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Ale za to przez tych, co dojechali przed Tobą dojeżdżasz szybciej, bo już
    > dojechali i nie zajmują miejsca na ulicach. A ich jest więcej niż tych,
    > co Cię wyprzedzą.

    Co za bzdura. Ciekawe jakim cudem zaoszczędzili mi czasu, skoro przez
    ten sam odcinek drogi przejechała ta sama ilość samochodów, tylko
    dziwnym trafem była to mniejsza ilość stojących normalnie +++cwaniacy.

    > (...)
    >
    > Gówno prawda.

    No tak, kolejny argument z tzw. "dupy".

    > W tych miejscach, gdzie cwaniak jechał ze wszystkimi, bo
    > nie dało się po poboczu/obszarze wyłączonym/buspasie/gdziekolwiek i tak
    > by musiał jechać, czyli tutaj żadnej zmiany nie ma, więc statystycznie
    > pozostali na tym nie tracą, a zyskują na tym, że ogólnie dojechał
    > szybciej i "zwolnił" miejsce na ulicy.

    To nie jest kwestia jednego cwaniaka, tylko ciągu cwaniaków, który
    pomijasz celowo w swych dywagacjach.

  • 12. Data: 2011-10-11 22:51:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-10-2011 21:53, to pisze:

    > Bzdura -- jeśli ten co ruszył przede mną dojdzie szybciej wykorzystując
    > pobocza, obszary wyłączone z ruchu i inne buspasy to działa na moją
    > korzyść. Zwiększa przepustowość drogi, krócej ją zajmuje.

    Pobocza i obszary wyłączone z ruchu zwykle nie prowadzą bezpośrednio do
    punktu docelowego cwaniaka, tak więc w którymś momencie będzie musiał
    wcisnąć się z powrotem przed Ciebie. Tak jakbyś stał w kolejce do kasy w
    supermarkecie, a cwaniak przecisnął się przed klienta stojącego gdzieś
    przed Tobą. Postoisz sobie dłużej.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-10-11 22:54:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, to <t...@x...abc> wrote:

    > Może kamienny futrzak? ;)

    Zelbetowy Waldek.

    --
    Artur

  • 14. Data: 2011-10-11 22:57:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Zelbetowy Waldek.

    OK. Niech będzie. ;)

  • 15. Data: 2011-10-12 01:15:03
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-11 21:47, Konop pisze:

    > A jaką formę pomniku proponujesz?? ;>..

    kuTOsa.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2011-10-12 01:19:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > kuTOsa.

    Nie lepiej Gejona?

  • 17. Data: 2011-10-12 01:27:12
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    to <t...@x...abc> napisał(a):

    > Dzięki korkowym cwaniakom, którzy nieraz ryzykują mandat jadąc poboczem
    > czy obszarem wyłączonym z ruchu, stoimy w tych korkach krócej. Dlaczego?
    > Bo cwaniak dojedzie szybciej, więc przez mniejszy okres czasu będzie
    > zajmował miejsce na ulicy.
    >
    > Może warto byłoby ufundować jakiś mały Pomnik Korkowego Cwaniaka?

    mam pomysł:

    trawnikiem, pasem, rowem i co tam jeszcze jest
    można omijać tylko tych co celowo blokują lewy pas.

  • 18. Data: 2011-10-12 01:43:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-12 01:19, to pisze:
    > begin Grejon

    > Nie lepiej Gejona?

    Dobre - Gejon z kuTOsem :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 19. Data: 2011-10-12 01:53:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Pobocza i obszary wyłączone z ruchu zwykle nie prowadzą bezpośrednio do
    > punktu docelowego cwaniaka, tak więc w którymś momencie będzie musiał
    > wcisnąć się z powrotem przed Ciebie.

    Po pierwsze nie każdy cwaniak jedzie tam gdzie ja. Po drugie cwaniak,
    który mnie nie wyprzedził, ale jest przede mną, cwaniacząc szybciej
    dojedzie do celu i nie będzie zajmował miejsca w korku.

    > Tak jakbyś stał w kolejce do kasy w
    > supermarkecie, a cwaniak przecisnął się przed klienta stojącego gdzieś
    > przed Tobą. Postoisz sobie dłużej.

    Brak analogii, przede wszystkim nie wszyscy w korku jadą tą samą drogą w
    to samo miejsce.

  • 20. Data: 2011-10-12 01:54:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > Dobre - Gejon z kuTOsem :)

    Niesmaczne. :/ Proponuję pozostać przy Żelbetowym Waldku.