  • 121. Data: 2011-10-13 21:04:21
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Masz 100% racji, jak zawsze.

    Czy ja jestem Waldemar jakiś Twoim wrogiem? Nie chcę nim być i jeśli
    czasem się pomylę przymknij na to oko ok?

    > Co prawda Holandia a nie Irlandia, połowę znaków a nie wszystkie a
    > wypadki
    > nie zniknęły, tylko liczba spadła. Dodatkowo większość skrzyżowań ze
    > światłami zamieniono na ronda. Ale who cares, jak zwykle....

    Gdybyś wykazał się odroboną cierpliwości, mógłbyś zauważyć, że
    poprawiłem moje wątpliwości wstawiając stosowny link, z którego
    niezbicie wynika, że jednak usunięto WSZYSTKIE znaki drogowe...jedank
    załozyłeś sobie, że jestem Twoim wrogiem :)

  • 122. Data: 2011-10-13 21:27:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 21:04:21 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

> [...]
    > niezbicie wynika, że jednak usunięto WSZYSTKIE znaki drogowe...jedank
    > załozyłeś sobie, że jestem Twoim wrogiem :)

    to jest link do Der Dziennika a nie informacji.

    Dokładnie to zlikwidowali większość znaków a nie wszystkie, skrzyżowania
    zastąpili rondami.
    Wyniki są problematyczne, bo mieli wcześniej wypadkowość na poziomie 8
    wypadków rocznie, która spadła do PRAWIE zera. A prawie jak wiadomo...
    Problem jednak nie z zerem tylko z tymi ośmioma - troche mało do
    porównania.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 123. Data: 2011-10-14 00:13:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Nie zauważyłeś, że dla Futrzaka przepisy ponad wszystko? :) Dla niego
    > świat bez przepisów nie istnieje. Zatem poza przepisami nie może być
    > efektywności bo w ogóle nic nie ma ;) (jak u Kononowicza) ;)

    Fakt. ;)

  • 124. Data: 2011-10-14 05:01:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Ciekawe jakim cudem, skoro więcej samochodów nie przejeżdża.

    Skup się. Nie wszyscy jadą w to samo miejsce.

  • 125. Data: 2011-10-14 08:19:20
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Co zostało już obalone

    w którym miejscu?

    Jestes bradzo odporny na argumenty.
    Powiedz może, jaka dziedzina wiedzy jest Ci bliska,
    to zmontuje się jakąś analogię żebyś pojął w czym rzecz.

    na początek aby Ci ulżyć.
    Znajdowanie pozytywnych aspektów w jechaniu poboczem to tylko taka zabawa
    intelektualna
    nikt nie chce tego legalizować.

    > W znakomitej większości wypadków ta sytuacja nie zachodzi.

    oczywiście! dzisiejsze miasta to w znakomitej większości miasteczka z
    westernów
    z jedną ulicą. ;-)

  • 126. Data: 2011-10-14 08:36:32
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 17:11:21 +0200 (CEST), WildS napisał(a):

    > Niestety u niemca tir regulator
    > zamka jadacy lewym pasem nie bardzo zdaje egzamin z powodu wysokosci
    > mandatow i faktu, ze kierowcy sa z roznych krajow i nie bedzie Polak
    > ryzykowal dla jakiegos niemca.

    No tak, u nas jednak to ryzyko tirman ponosi w myśl wyższych wartości -
    on to robi dla *rodaków*.
    Ręce opadają.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 127. Data: 2011-10-14 08:48:05
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-10-13 00:18, to pisze:

    > Jeśli ktoś krócej znajduje na ulicy to z definicji skraca korek. Bo korek
    > generują auta, znajdujące się na ulicach. Przecież to jest takie proste.

    Ale cwaniak jest na ulicy krócej kosztem tego, że nie-cwaniak będzie
    jechał dłużej. Samochody jadące w korku co chwila zatrzymują się i
    ruszają. Jedni ruszają szybciej, inni się zagapią i ruszą z opóźnieniem
    robiąc przerwę. To przerwa chwilowa, która zaraz się zniweluje, bo
    gapowicz dogoni poprzedników za kilkanaście metrów. Chyba że mu się
    przed maskę wpier... cwaniak, który ominął go poboczem. Suma summarum -
    czas zyskał cwaniak, stracili ci, których wyprzedził. Do tego, jak
    cwaniakowi nie uda się wbić płynnie, będzie próbował robić to "na chama"
    zmuszając korek do dodatkowego hamowana - a to oznacza opóźnienie w
    bonusie dla wszystkich.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 128. Data: 2011-10-14 09:32:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-13 16:25, DoQ pisze:

    > I co niby dzieje się z tym cwaniakiem? Dematerializuje się we mgle, czy
    > wjeżdża przed niego?

    Cwaniacy osłabiają efekt spowalniaczy.

    A.

  • 129. Data: 2011-10-14 09:39:11
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 13 październik (czwartek), gdy o godzinie 0:18
    *to* naskrobał(a):

    > Jeśli ktoś krócej znajduje na ulicy to z definicji skraca korek. Bo korek
    > generują auta, znajdujące się na ulicach. Przecież to jest takie proste.

    a sądziłem, że ilość aut tworzy korek, a nie czas przebywania na drodze.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-10-14 09:35:08

  • 130. Data: 2011-10-14 10:10:50