  • 1. Data: 2011-04-29 09:44:03
    Temat: Droga 94 - przejazd przez Kraków
    Od: "TomaszGB" <m...@o...pl>

    Witam

    Czy jest już otwarty ten nowy odcinek obwodnicy
    Krakowa od węzła Modlnica w kierunku Zakopianki ?
    (wjazd do Krk od strony Olkusza)
    Czy trzeba jeszcze przez rondo Ofiar Katynia??
    Mocno się tam korkuje?? Przejazd planuję w
    sobotę koło południa.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-29 10:11:42
    Temat: Re: Droga 94 - przejazd przez Kraków
    Od: klechu <k...@g...com>

    On 29 Kwi, 09:44, "TomaszGB" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > (wjazd do Krk od strony Olkusza)
    > Czy trzeba jeszcze przez rondo Ofiar Katynia??
    > Mocno się tam korkuje?? Przejazd planuję w

    Co do obwodnicy to nie wiem, ale na rondzie parę dni temu przywrócili
    ruch okrężny, więc jedzie się zdecydowanie lepiej. Ostatnio w dzień
    powszedni koło południa od strony AK dojechałem praktycznie bez korka
    - wcześniej normą było 10-15min w 500m korku
    pozdr
    klechu

  • 3. Data: 2011-04-29 11:57:53
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 29 Kwi, 09:44, "TomaszGB" <m...@o...pl> wrote:
    > Czy jest już otwarty ten nowy odcinek obwodnicy
    > Krakowa od węzła Modlnica w kierunku Zakopianki ?

    Tu piszą ze dopiero w czerwcu
    http://www.gazetakrakowska.pl/stronaglowna/397195,p-
    l-nocny-krak-lw-ominiemy-now-drog,id,t.html?cookie=1