    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drodzy dawcy ...
    Date: Wed, 14 Sep 2011 08:08:18 +0200

    W dniu 13.09.2011 18:24, PlaMa pisze:

    > jasne, nalewam im strzemiennego (pasowego?) żeby się pewniej czuli
    > prowadząc w tym stanie... chłopie, ale ty tani jesteś

    A mam powiedzieć, kto jest w twojej rodzinie tani?

    Ochędoż się, albo pisz merytorycznie.

    > tylko, że ja wychodzę z założenia, że gdy ktoś na niej już przebywa to
    > przestaje być "moja" i nie prę przez nią jak pokręcony.

    Ooo, chciałbym zobaczyć nagranie z twoich standardowych przejazdów i
    podliczyć wszystkie wykroczenia ;->

    > Chyba spory kawałek czasu temu zgubiłeś wątek tej rozmowy

    Albo ty sobie coś dopowiedziałeś.

    > lol... nie mylę się x2, przebijesz?

    Mylisz się razy nieskończoność ;-P

    > Och... napisałem o jakiejś bliżej nie określonej i zdecydowanie
    > niesprecyzowanej grupie, że to kupa "/.../ skurwysynów" w raczej
    > dominującym dzisiaj jego potocznym znaczeniu (debili, wieśniaków,
    > przygłupów i pozerskich ćwierćinteligentów) po czym ty odniosłeś się
    > zdecydowanie do osoby mojej matki - wspaniałej kobiety, oddanej
    > opiekunki i wychowawczyni, która wychowała masę dzieciaków na porządną
    > młodzież, która wyrosła w większości na porządnych ludzi.

    Słowo "skurwysyn" ma swoje określone pochodzenie i znaczenie - robisz
    zatem za Kalego: "wyzwać cudze matki od kurew - dobry uczynek".

    I nie określiłbym mianem porządnego człowieka kogoś, kto wyraża chęć
    celowego spowodowania wypadku.

    Czy może teraz będziesz się tłumaczyć jak jakiś rzecznik, że "pan plama
    powiedział coś innego niż powiedział".

    > Zdecydowanie nie zasługuje sobie na takie określenia i słowa od takiego
    > "byle kogo" i zera jak ty.

    > Andrzejku, czy ty jesteś po prostu głupi czy tylko masz w sobie tak
    > głęboko zakorzenionego trolla (i prostaka), że nie potrafisz inaczej się
    > zachowywać (zauważ ile osób ci to mówi, zastanów się nad tym)? Pytam się
    > dlatego, ponieważ nie jestem pewien czy ty nie zrozumiałeś mojego
    > pierwszego postu czy po prostu w ogóle go nie przeczytałeś?

    Doskonale pamiętam twoją obietnicę celowego wjechania motocyklistę,
    który będzie miał "czelność" wyprzedzać ciebie na "twoim" pasie.

    I ty śmiesz, grożąc komuś poważnym zagrożeniem życia, wyzywać mnie od
    głupków, trolli i prostaków?